Godinu dana nakon izborne pobjede Ivo Sanader pokrenuo je naizgled ambiciozan projekt internetske stranice na kojoj bi svi zainteresirani za poduzetništvo mogli naći sve potrebne informacije. Obrtnici, dragovoljci, majke, poljoprivrednici, studenti - svi su oni pomoću Otvorenih vrata trebali doći do dragocjenih podataka. Ivo Sanader tih je godina prštio od ideja - Hitrorez, One Stop Shop, Otvorena vrata - koje su se, međutim, u dogledno vrijeme pokazale kao puka propagandistička magla. Pa i gore od toga. Na te je projekte trošen silan novac (na Otvorena vrata samo je u medijskoj kampanji potrošeno 8,3 milijuna kuna, a na Hitrorez 4,5 milijuna), a nikakve koristi od njih. Ubrzo nakon promidžbene kampanje internetska stranica Otvorena vrata nije imala nikakvu funkciju, a i danas, godinu i pol nakon Sanaderova odlaska s vlasti, njegova slika krasi naslovnicu.
- To je arhiva. Stranica Otvorenih vrata nije naše vlasništvo jer je projekt odavno prestao postojatri, pa je ne možemo ni mijenjati - ograđuju se u Vladi.
Otvorena vrata bila fantomski projekt Vlade
Stranicu Otvorena vrata radila je tvrtka Neomedia, ista ona koja je tijekom Sanadera bez javnog natječaja dizajnirala i mnoge druge Vladine internet-stranice. Nitko iz tvrtke nije htio komentirati poslove s Vladom i zadržavanje Sanaderove slike.