Je li komercijalizacija vlastitog vjenčanja razumna praksa? Danas se skoro sve može kupiti, i skoro sve je na prodaju. Taj običaj je, naravno, američki
Vidi originalni članak
Jedan je naš "celebrity" par navodno za 100.000 kuna prodao sva prava medijskog izvještavanja sa svoga vjenčanja. Navodno nisu ni prvi ni jedini, iako je izlicitirani iznos najveći dosad spominjan u Hrvatskoj.
Je li komercijalizacjia vlastitog vjenčanja razumna praksa? Danas se skoro sve može kupiti, i skoro sve je na prodaju. Običaj je zapadnjački, navlastito američki. U Hollywoodu su takve stvari uobičajene. Kod nas dosad nisu bile. Trebaju li postati? S jedne strane, zašto ne zaraditi veliki novac, krajnje lako, prodajući stvar koja će ionako doći u medije? Neki to, pak, vide gotovo kao prostituiranje - prodaju vlastite intime. No, intime u sučaju "celebrityja" ionako gotovo i nema. Što bi, dakle, bio vaš izbor?