Išao sam ručati i u paprici sam primijetio nešto čudno. Kad sam bolje pogledao, vidio sam puža, rekao je naš čitatelj K. R.
- Malo mi se gadilo, no bilo mi je čudno jer zaista mi nije jasno kako se puž mogao naći u pasteriziranoj paprici - kaže K. R. iz Biograda. U trgovini Bure-commerce, u kojoj je naš čitatelj kupio spornu staklenku, kažu da im se nitko nije žalio i da cijeli slučaj ne žele komentirati. Također su pozvali čitatelja da se javi te istaknuli da pogreška, ako je do nje i došlo, ne može biti njihova nego dobavljačeva. Nataša Trojak, izvršna direktorica za marketing u tvrtki Gastro grupa, čija je robna marka Vitally, kaže kako su pokrenuli proces obrade reklamacije. Ante Granić, direktor prodaje u tvrtki Dona, koja je proizvođač navedene paprike, kaže kako se tijekom proizvodnje provode razne kontrole te da je zbog toga nemoguće da se puž nađe u paprici.
- Paprika se nakon ručnog rezanja ispire vodom, čisti specijalno oblikovanim četkam te se termički obrađuje odnosno blanšira. Nakon toga se fileti ručno slažu u staklenu ambalažu i zalijevaju slano-kiselim naljevom. Kroz cijeli proces, prije nego što dođe do kupaca, paprika prolazi kroz ruke 10-tak djelatnika - kaže Granić.