To je to što me zanima!

Bio je sindikalac s trake Audija, sada tvrdi: Prekasno su shvatili da stiže konkurencija iz Kine...

Novinari Expressa razgovarali su s utjecajnim njemačkim političarom Josipom Juratovićem koji je prvo bio sindikalni vođa u auto koncernu te je kasnije, na listi SPD-a, izabran u Bundestag
Vidi originalni članak

Počeo sam u Audiju kao radnik u lančanoj proizvodnji. Meni je automobilska industrija sve omogućila, iskreno će nekadašnji limar i radnički tribun, a sad uspješni njemački političar Josip Juratović. Šezdesetpetogodišnji zastupnik Bundestaga dva desetljeća brani boje socijaldemokracije u njemačkom parlamentu, gdje se uspeo u političkoj hijerarhiji, najviše od svih Hrvata koji žive u toj zemlji. Brine ga stanje u automobilskoj industriji iz koje je stasao.

Ovaj sadržaj dostupan je samo 24sata PLUS+ korisnicima na portalu

Neometano uživanje u 24sata sadržaju i brojne pogodnosti dostupne su na originalnom članku.
Idi na 24sata

Komentari 8

  • blug 09.11.2024.

    Ma njemacka i lokomotiva nista od toga sve je to napuhano kakva njemacka

  • MoonMan 09.11.2024.

    Evo prije par dana vijest da će novi ulazni modeli Mercedesa (CLA) imati motor iz kineskog Geelyja, koji je većinski vlasnik Mercedes-Benza. Ercegovci na aparatima.

  • Zgubider 09.11.2024.

    "… Prekasno su shvatili da stiže konkurencija iz Kine......"___Jel ovaj bulazni?! Ne znam jel sam na cesti do sada vidio ijedan kineski auto (a svaki dan sam na cesti!)! Oni su prekasno shvatili da je budućnost u električnim automobilima. Ali baš Audi ima cijelu flout električnih automobila u ponudi. Prvi problem njemačke autoindustrije je da su preskupi. Jer ako jedan pišljivi Passat variant košta 60 000 – 70 000€, onda svijet polako ide u … Nije ni čudo da Volkswagen propada. Drugi problem cijele Njemačke industrije je rat u Ukrajini, odnosno prestanak dotoka jeftine ruske energije (nafta i plin), a i gubitak ruskog tržišta. Tu su Ameri zabili dobar klin Njemačkoj. A to sve će se prebaciti i na druge europske zemlje, jer je Njemačka lokomotiva europske ekonomije. Pa vi sad i dalje vičite "Slava Ukrajini"…

Komentiraj...
Vidi sve komentare