Bosanskohercegovačke Nezavisne novine pišu kako je Hrvatska na putu da postane pravi regionalni lider u proizvodnji 'halal proizvoda'. U Hrvatskoj je na policama trgovina sve više proizvoda s oznakom 'halal', što znači da je riječ o proizvodu koji poštuje šerijatski zakon i ne sadrži za muslimane zabranjene tvari, prije svega svinjetinu, alkohol i GMO-hranu.
Hrvatske tvrtke izvezle su u 2009. godini 'halal proizvoda' u vrijednosti od 672 milijuna dolara. Prošle godine svjetsko tržište 'halal proizvoda' ostvarilo je 635 milijardi dolara prometa od čega 66 milijardi u Europi.
Direktor hrvatskog Centra za certificiranje halal kvalitete, Aziz Hasanović kaže kako prerađivačka industrija u BiH nije u stanju zadovoljiti domaće potrebe za 'halal proizvodima'. Podaci kažu da trenutno u Hrvatskoj postoji oko 2000 proizvoda koji dolaze od strane 23 proizvođača s halal certifikatom kojeg dodjeljuje hrvatski Centar za certificiranje halal kvalitete.