U trenutku kontakta Ferrari je bio približno sredinom na desnom rubu desnog voznog traka, a Nissan van kolnika na zaustavnom traku. Kontakt se dogodio na tragu kraja kočenja Nissana - ustvrdio je prometni vještak Zvonko Ivašić na suđenju Marinu Čolaku i Daliboru Opačku. On se očitovao o obranama optuženika danih na prethodnom ročištu te su se očekivali završi govori stranaka.
Čolak je ustvrdio kako trag kočenja ne postoji.
- Prigovaram načinu na koji je obavljen očevid. Nema tragova kočenja Nissana već samo zanašanje nakon sudara, a mene se na osnovu traga kočenja koji ne postoji stavlja u lijevi prometni trak- kazao je prvooptuženi Čolak.
Nakon toga tužiteljica je izmijenila činjenični opis optužnice navevši kako se Čolak 5.studenog 2010. oko 12.20 sati kretao autocestom A6 iz smjera Zagreba prema Rijeci lijevim prometnim trakom brzinom od 181,5 km/h, a Nissan u kojem je bio Dalibor Opačak desnim trakom.
Čolak je, navela je tužiteljica, započeo prelazak iz lijevog u desni prometni trak, a da se nije uvjerio da to može učiniti bez opasnosti za druge sudionike u prometu. Opačak je vozeći se brzinom od 205,3 km/h započeo kočiti no zbog brzine nije mogao smanjiti brzinu na vrijeme. Auti su se okrznuli. Nissan se prednjim lijevim kotačem dotaknuo sa zadnjim desnim kotačem Ferrarija. Zbog destabilizacije Ferrari se nekontrolirano kretao te sletio desno van kolnika. U "tumbanju" auta Čolakova suvozačica Ivana Obad zadobila je smrtonosne ozljede.
Potom je odvjetnik Marina Čolaka zatražio prekid glavne rasprave kako bi se očitovao o izmijenjenoj optužnici. Suđenje se nastavlja 2. lipnja.