Nakana splitskog gradonačelnika Ive Baldasara da Grad za 5 milijuna kuna kupi HVIDRA d.o.o., koji upravlja dijelom parkirališta i pauk službom u Splitu, te preuzme njihovih 119 zaposlenika i integrira ih u novu tvrtku Split Parking, mogla bi uništiti javnog prijevoznika Promet Split. Naime, nova će gradska tvrtka preuzeti i parkinge kojima upravlja Promet i ostaviti ih bez godišnjeg prihoda od oko 15 milijuna kuna naplate što dovodi u pitanje opstanak tog prijevoznika.
- Grad Split ovim rješava probleme od krova i vrlo naglo, nama se uzimaju prihodi što prijeti da se uruši Promet jer nam dugovi dolaze na naplatu i tako preko 700 ljudi može ostati bez posla. Okupiti ćemo sindikate koji djeluju u Prometu i dogovoriti zajedničke akcije za spas tvrtke – najavio je Teo Buluić iz Sindikata vozača i prometnih radnika u Prometu koji zastupa 300 djelatnika.
Promet duguje 5 milijuna eura za nabavke autobusa ljubljanskom "A-Cosmosu", a za dug radnici krive političare koji su sa smjenama vlasti na gradskoj razini u Promet dovodile neučinkovite uprave i nadzorne odbore. Osim naplate parkinga, Promet bi mogao ostati i bez nekretnina koje će kao fiducijarni vlasnik preuzeti Grad koji mora platiti dug Slovencima.
Prometu parking i nije osnovna djelatnost, a ta je tvrtka u suvlasništvu drugih gradova i općina, dakle Grad Split nije stopostotni vlasnik tvrtke (65% Grad Split, 35% gradovi i općine). Ostali suvlasnici Prometa svi upravljaju parkiralištima na svom području. Prometu je prihod od naplate parkinga služio za financiranje gradskog i prigradskog prijevoza, pa se dobit od parkirališta nije ulagala u izgradnju novih parkinga u Splitu. Sve to je uvjetovalo da se proteklih 25 godina gotovo uopće nisu zadovoljavale potrebe izgradnje parkirališta u Splitu, zbog čega danas nedostaje barem 5000 parking mjesta - poručio je Goran Kovačević, zamjenika gradonačelnika.
Splitska vijećnica Marijana Puljak smatra kao se za pet milijuna kuna od HVIDRA-e dobijaju se samo pauk vozila u leasingu, te i da nemaju druge vrijedne imovine. Također, smatra da nema potrebe osnivati novu gradsku tvrtku jer već postoji Split obala koja upravlja parkinzima na Rivi i Bačvicama.
- Preuzimanje HVIDRA d.o.o. daleko je bolje i jeftinije nego osnovati novo poduzeća koje bi počelo od nule, bez tekuće likvidnosti, opreme, ljudi, know-how-a. Ta tvrtka uspješno posluje i podmiruje sve svoje obveze koje uključuju i isplate plaća za svojih 119 zaposlenika - kazao je Kovačević.