Hrvatskom je prije nekoliko dana protutnjala karavana ekskluzivnih jurilica od nekoliko milijuna eura u sklopu eventa 'Auto Sport Adria - Dalmatia drive'.
Ono što su Stelvio Pass u Italiji ili Grossglockner u Austriji, to je 818 km Jadranske magistrale koja prolazi Hrvatskom - dionice koja je dosad privlačila vlasnike luksuznih automobila samo kako bi ih odvela od točke A do točke B, uglavnom bez zaustavljanja. Tu uskače grupa entuzijasta koja već godinama u tišini i bez medijskog prostora radi na promidžbi Hrvatske kao atraktivne lokacije za takve goste.
Auto Sport Adria savršeni je spoj uživanja u najboljim cestama u regiji, vrhunskoj gastronomiji i smještaju, ali i zabavama, druženju i poslovnom umrežavanju.
- Automobilistički eventi nisu novost ni u Hrvatkoj ni u regiji, ali mi želimo biti posebni tako što ulažemo ogromne resurse kako bi svaki segment događanja imao "ono nešto" što će sudionicima ostati zauvijek u sjećanju. Primjerice, izuzetno smo ponosni na našu gastronomiju pa njegujemo suradnje s velikim imenima gastro scene. Hrvatska je zaista posebna, ne samo zbog vrhunske gastro ponude, već i zbog prekrasne prirode i odličnih prometnica. Malo je poznato da se ovdje snimaju reklame za gotovo sve jake svjetske automobilističke brendove.
Prometnice poput Jadranske magistrale mogu biti turističke atrakcije koje privlače vrlo interesantan profil ljudi. Većinom u predsezoni i postsezoni, gosti visoke platežne moći zahvaljujući nama dolaze i uživaju u atraktivnim dionicama, krajolicima i vrhunskoj gastronomiji - otkriva nam Kristijan Semulić iz Auto Sporta Adria organizacijskog tima koji već vjerno radi na novim projektima. Stajanja nema, a cilj je samo jedan: staviti Hrvatsku visoko na listu zemalja s razvijenim automobilističkim turizmom za koji postoji veliki interes, čemu svjedoči veliki postotak sudionika koji im se vraća iz godine u godinu.
- Naša ciljana skupina su vlasnici kompanija, direktori, ljudi iz poslovnog svijeta koji sa svojim djevojkama, suprugama ili zaručnicama dolaze na višednevno događanje na kojem je sve isplanirano do najsitnijih detalja – od zabavnih radionica, preko glazbenika i zabavljača pa sve do luksuznih poklona za sudionike. Kroz event njihova je jedina briga dobro se zabaviti i doživjeti sve što smo im pripremili. Trenutno smo u komunikaciji s nekoliko stranih grupa gdje za njih pripremamo tzv. White Label evente. Pod njihovim imenom radimo kompletno planiranje, organizaciju i provedbu događanja. Usko surađujemo i s klubom vlasnika superautomobila iz Dubaija te planiramo zajedničke evente već sljedeće godine – govori nam u nastavku Kristijan ističući kako su jako ponosni na sve što su napravili ove godine.
Iako im je loša vremenska prognoza uništila nekoliko atraktivnih ovogodišnjih iznenađenja za sudionike, četvrtog i posljednjeg dana hedonizma nitko nije htio kući.
'ASA Dalmatia drive' karavana od 30-ak luksuznih i limitiranih superautomobila marki Bentley, Porsche, Lamborghini, Ferrari, Aston Martin, McLaren, Jaguar te limitiranih izdanja Audija, BMW-a i Mercedesa, vrijedna nekoliko milijuna eura, krenula je u četvrtak, 21. rujna, pod policijskom pratnjom iz Zagreba preko Žute Lokve i Senja do Prizme. Nakon vožnje Jadranskom magistralom, uslijedila je i ona čarobnim krajolikom otoka Paga do kojeg je skupocjene jurilice prebacio trajekt uz dogovoreni prioritetni ulaz. Ručak je organiziran na jednoj od najpoznatijih gastro i vinskih lokacija na otoku nagrađena Michelinovom zvijezdicom. Finalna destinacija karavane luksuza na četiri kotača bila je Makarska čija je Riva te subote vrvjela najraskošnijim jurilicama u Europi koje su razgledali brojni znatiželjni građani i turisti.
Dnevne i noćne zabave u hotelima te na brodu uz poznate domaće glazbenike kao što su Maja Bajamić i Mate Grgat, vožnja u simulatorima, izrade vlastitog mirisa za automobil uz pomoć stručnjaka, isprobavanje naočala koje simuliraju vid pod određenim razinama alkohola u krvi, posebni dočeci na unaprijed dogovorenim benzinskim pumpama, taxi helikopteri, mali su dio ovogodišnje Auto Sport Adria priče koja svake godine podiže ljestvicu ekskluzivnosti.
- Izuzetno smo ponosni na odličnu suradnju s Policijom RH koja kao pratnja naše kolone vozila podiže nivo eventa na jednu sasvim novu razinu. I lokalne turističke zajednice prepoznaju potencijal i što gosti ovog tipa nose za sobom. Želja nam je da još više uključimo krovne organizacije poput Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma jer kroz ovakve evente pokazujemo ogroman potencijal na području automobilističkog turizma koji Hrvatska neosporno ima - zaključuje Semulić.