Da imam deset apartmana, mislim da bi svi bili rasprodani. Cijene su otišle nebu pod oblake, traži se krevet više i bez problema možeš staviti do tri puta višu cijenu nego inače, govori nam vlasnik apartmana u Novom Zagrebu (podaci poznati redakciji).
POGLEDAJTE VIDEO:
U biznisu iznajmljivanja apartmana svega je godinu dana, ali primjećuje povećanu potražnju u odnosu na lani.
- U četvrtak sam imao desetak upita za smještaj u apartman za petak i subotu. Lani sam maksimalno išao s cijenom do 50 eura, a sad apartman rentam po 90 eura za noć, pa čak i više - kaže nam.
Na dvije najveće svjetske tražilice Booking.com i AirBnB, Zagreb je u vrijeme Adventa apsolutno hit odredište.
Naći slobodan smještaj vikendom gotovo je nemoguća misija. U Turističkoj zajednici grada Zagreba zadovoljni su ovogodišnjim Adventom već od početka.
U prvih devet dana bilježe rast od 9 posto.
- U odnosu na prvih devet dana Adventa lani, broj dolazaka veći je za šest posto, a broj noćenja za sedam posto. Za tri posto porastao je broj dolazaka domaćih turista (13.415), a stranih za osam posto (27.705). Kod noćenja domaćih turista bilježimo rast od sedam (22.439), a stranih osam posto (53.095).
Najviše su dolazili iz Austrije, Bosne i Hercegovine, Italije, Slovenije, Srbije, Njemačke, Velike Britanije, Mađarske, Koreje i SAD-a. Najviše noćenja bilježi se iz Bosne i Hercegovine, Italije, Austrije, Velike Britanije, SAD-a, Njemačke, Srbije, Slovenije, Mađarske i Kine - odgovorili su nam iz zagrebačke Turističke zajednice.
Kako dalje navode, u odnosu na prošlu godinu porastao je i broj smještajnih jedinica u privatnom smještaju. Lani ih je u smještaju sobe, apartmani, studio apartmani i kuće za odmor bilo registrirano 2954. Zaključno sa studenim ove godine ukupno su registrirane 3543 smještajne jedinice.
Osim za privatnim smještajem, ovogodišnji Advent u Zagrebu povećao je potražnju i za hotelskim smještajem. Prateći Booking.com, u petak je u hotelu Esplanadi jedini slobodan ostao predsjednički apartman. U Sheratonu je i on rezerviran u par minuta.
Iz marketinga Esplanade potvrdili su nam da bilježe rast gostiju i da su gotovo popunjeni do sljedeće godine. Iz Društva HUP-Zagreb, koji vodi hotele The Westin, Sheraton, Panoramu, International, Jadran i Zagreb, potvrđuju kako u vrijeme vikenda, posebno petak i subotu, bilježe porast broja gostiju. - U odnosu na lani, koja je također bila dobro popunjena, bilježimo rast popunjenosti i prosječne cijene. Udio stranaca u hotelima premašuje udio domaćih gostiju. Najviše dolaze iz Njemačke, Austrije i Italije - kažu nam u HUP-u i dodaju kako im dolazi sve više gostiju s Dalekog istoka.