Zato je A1 Hrvatska odlučila svim svojim novim zaposlenicima pojednostaviti snalaženje u novoj radnoj okolini uvođenjem digitalne 'onboarding' platforme 321GO!, zahvaljujući kojoj je proces zapošljavanja u potpunosti digitaliziran i automatiziran.
Web aplikacija 321GO!, razvijena je u suradnji Odjela ljudskih resursa i Digitalnog odjela A1 kao odgovor na veliku količinu informacija kojima su izloženi novi zaposlenici te iz potrebe za jednostavnijim, kreativnijim i kvalitetnijim, sada digitalnim vodičem kroz organizaciju tvrtke i njezinu kulturu.
Digitalni onboarding novim zaposlenicima omogućuje bržu integraciju u kompaniju, manje papirologije, jednostavniji pristup potrebnim informacijama i upoznavanje kompanije kroz digitalnu platformu, a kolegama zaduženim za 'onboarding' novih zaposlenika smanjuje radno opterećenje oslobađajući ih dijela administracije i otvaranjem kanala za jednostavnu dvosmjernu komunikaciju.
Putem digitalne platforme već se prije prvog dolaska na novi posao unose svi podaci o zaposleniku i dokumenti potrebni za početak njegova rada, zaposlenik se upoznaje s pravilnikom o radu i kodeksom ponašanja, odabire službeni mobilni uređaj, unosi potvrdu o izvršenom liječničkom pregledu i odabire termin za potpis ugovora o radu. Zaposlenik također ima uvid u benefite koji ga očekuju, dobiva informacije o svojem mentoru i buddyju koji će mu pomoći u integraciji, a sva potrebna objašnjenja i informacije sustav mu automatski šalje na e-mail adresu te ga podsjeća na rokove dostave određenih dokumenata.