To je to što me zanima!

Ovo je 10 knjiga koje svaki poduzetnik mora pročitati

U suradnji s izdavačkom kućom VBZ donosimo vam izbor najboljih izdanja za svakog poduzetnika, bilo iskusnog, bilo početnika. Saznajte više u nastavku
Vidi originalni članak

Dan Ariely: Dobre strane iracionalnosti

Neočekivane prednosti iracionalnih odluka u poslu i kod kuće. Saznajte više...

Dan Ariely, američki psiholog i bihevioristički ekonomist, profesor na prestižnom Sveučilištu Duke, u svom novom hitu proučava naše ponašanje na poslu i u privatnom životu, te govori o neočekivanim pozitivnim i negativnim učincima nelogičnih odluka. Ova knjiga pomoći će nam da prepoznamo prave motive svojih odluka i otkrijemo zašto se u svim životnim situacijama ponašamo na određen način, što nas uistinu motivira u poslu, zašto jedna prvotno loša odluka može postati dugoročna loša navika, kako da naučimo voljeti one s kojima smo u vezi te još mnogo drugih stvari. Arielyjevi duhoviti i inteligentni savjeti pomoći će nam da sebe i društvo u kojem živimo i radimo učinimo boljim.

Dale Carnegie: Kako steći komunikacijske vještine

Ljudi nas procjenjuju isključivo na četiri načina na koja komuniciramo s drugima – kroz ono što radimo, kako izgledamo, što kažemo i kako se izražavamo. Saznajte više...

U ovoj knjizi imate priliku učiti o metodama koje će vam pomoći da poboljšate usmenu i pisanu komunikaciju, te tako postati bolji komunikator, a to su glavni koraci prema tome da postanete uspješniji u svome poslu, kao i u svakom drugom aspektu života. Iako je živio i stvarao u prvoj polovini 20. stoljeća, Carnegieja se smatra pionirom psihologije uspjeha i onoga što danas nazivamo upravljanje ljudskim potencijalima. Njegova učenja i knjige pomogli su ljudima diljem svijeta da postanu samopouzdani, utjecajni i uspješni pojedinci, kako u poslovnom svijetu, tako i u privatnom životu. 

Loren B. Belker i Gary S. Topchik: Manadžer početnik

Trideset godina rukovoditeljskog iskustva sažetih u knjigu jednostavnu za čitanje, punu mudrosti, vrijednu pažnje svakog menadžera. Saznajte više...

Jasna i sažeta, knjiga pokriva sve temelje koji su vam potrebni za uspjeh, s prijeko potrebnim savjetima o temama kao što su zapošljavanje i otpuštanje, vođenje, motivacija, te organizacija vremena i podnošenje stresa. U ovom nenadmašnom vodiču za svakog menadžera početnika naučit ćete kako izgraditi povjerenje i pouzdanje, aktivno slušati, upravljati raznolikom grupom pojedinaca, pohvaliti dobar rad te kako se postaviti prema mnogim drugim izazovima koje nosi posao menadžera.

Eamonn Butler: Najbolja knjiga na tržištu

Ova knjiga pomoći će vam da se uspješno nosite sa svim tržišnim izazovima s kojima se susrećete dok upravljate svojom tvrtkom. Saznajte više...

Dr. Eamonn Butler, ugledni britanski ekonomist, te ravnatelj i suosnivač Instituta Adam Smith svojom knjigom mijenja pogled na svijet u kojem živimo i objašnjava nam kako tržišta koja već postoje, kao i ona koja još nisu stvorena ali su nam potrebna, mogu svijet učiniti bogatijim i boljim mjestom za život i rad. Za sve one koji su spremni čuti istinu o tržištima.

Richard Bandler: NLP – Ostvarite život kakav želite

Pobijedite svoje strahove, iskorijenite loše životne navike te iskusite puninu života pomoću sustava tehnika neurolingvističkog programiranja. Saznajte više...

Richard Bandler, otac neurolingvističkog programiranja otkriva kako možemo ostvariti sve što poželimo, svaku lošu naviku zamijeniti dobrom te zauvijek odbaciti negativne obrasce razmišljanja  i zamijeniti ih pozitivnima. Ova knjiga nudi odgovore na naizgled bezizlazne situacije u kojima život preuzimaju osobni strahovi, tjeskobe, fobije, ovisnosti, negativne navike i traume. Neurolingvističko programiranje je revolucionaran sustav tehnika samopomoći putem kojega se neočekivano brzo postižu željeni rezultati. 

Dan Ariely: Predvidljivo iracionalni

Koje to nevidljive sile utječu na naše odluke i koji su uzroci trenutačne ekonomske krize. Saznajte više...

Dan Ariely, bihevioristički ekonomist sa Sveučilišta Duke u svojoj prvoj knjizi predstavlja čitatelju najrazličitija znanstvena ali istodobno i zabavna istraživanja, otkrića i anegdoge o kupovini, jelu, ljubavi, novcu, odgađanju obveza, pivu, poštenju i drugome, nudeći svoj pogled na iracionalnosti svakodnevnog života. Na koji način razmišljamo o novcu? Zašto ljudi dižu hipotekarne kredite koje si ne mogu priuštiti? Zašto ponekad s oduševljenjem kupujemo stvari koje nam zapravo ne trebaju?

Pietra Rivoli: Putovanje jedne majice globalnom ekonomijom

Kako započinje i završava životni ciklus jednog sasvim običnog odjevnog predmeta – majice. Jedinstvena i zabavna poslovna knjiga koja nudi iznenađujuće zanimljiv pogled na funkcioniranje proizvodnje i tržišta u svijetu danas. Saznajte više...

Knjiga Pietre Rivoli nastala je kao rezultat petogodišnjeg istraživanja svih bitnih elemenata i karakteristika globalnog tržišta.Svojom pričom, autorica vodi čitaoca na fascinirajući put oko svijeta osvjetljavajući pritom ekonomsko-političku pozadinu životne priče jedne obične „majice“. Od teksaških polja pamuka do kineskih tvornica i afričkog tržišta odjeće, ova knjiga istražuje i objašnjava politička, ekonomska, etička i povijesna pitanja suvremenog poslovanja i globalizacije. 

Kristina Ercegović: Sam svoj gazda

Prava mala riznica korisnih i primjenjivih savjeta o uspješnom poslovanju. Saznajte više...

Kristina Ercegović, jedna od najboljih poslovnih žena u Hrvatskoj, u svojoj knjizi daje savjete o stvaranju i održavanju uspješnog posla. Jednostavnim jezikom objašnjava kako osnažiti motivaciju za pokretanje posla i kako se pozicionirati na tržištu. Kako imati dobar PR, kako se gradi dobar odnos s kupcima, kako delegirati posao, kako ovladati financijama i kako stvoriti dobar odnos sa svojim zaposlenicima. Osim toga, neki od najuspješnijih hrvatskih malih i srednjih poduzetnika koji su uspjeli u našim tržišnim uvjetima, svojim pričama i iskustvima negiraju zabludu da se kod nas poslovni uspjeh može ostvariti samo uz neke malverzacije. 

Muhammad Yunus: Za svijet bez siromaštva – socijalna poduzeća i budućnost kapitalizma 

Knjiga dobitnika Nobelove nagrade za mir. Saznajte više...

Nobelovac Muhammad Yunus, profesor ekonomije iz Bangladeša, jedne od najsiromašnijih zemalja svijeta, u okviru slobodnog tržišta stvara uvjete za rješavanje problema siromaštva, gladi i nejednakosti. Osnovao je Banku Grameen i uveo kreditne linije za siromašne, tzv. Mikrokredite, koji se temelji na malenim zajmovima, često ne višim od 25 dolara. Ti zajmovi omogućuju siromašnim zajmoprimcima da pokrenu vlasitte poslove i spase obitelji od siromaštva. Yunus iznosi i zamisao o socijalnom poduzeću – potpuno novom načinu korištenja kreativne energije poslovanja kojim se rješavaju problemi poput siromaštva, zagađenja okoliša, neprimjerene zdravstvene skrbi, nedostatka obrazovanja…

Gordana Frgačić: Zašto smo manje plaćene?

Izborite se za sebe na radnom mjestu, izbjegnite i ispravite pogreške u stavu i ponašanju te pozitivno utječite na svoju karijeru. Saznajte više...

Ova knjiga bez cenzure razotkriva predrasude i stereotipe s kojima se žene svakodnevno suočavaju u svojim radnim sedinama, ali  izvan radnog mjesta. Iako velik broj žena za svoje probleme često krivi druge (točnije, muškarce), no zapravo žene i same griješe, same sebe sabotiraju i postavljaju si prepreke, uskraćuju uspjehe i ponavljaju iste pogreške koje ih pretvaraju u loše statističke podatke. 



Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare