Mnogi ljudi jesen vide kao vrijeme za novi početak, vjerojatno zbog toga što ih je godinama asocirala na povratak u školu. Slično kao na rođendan ili Novu godinu, na povratak u školske klupe možemo gledati kao na svojevrsnu vremensku orijentacijsku točku, odnosno trenutak uz pomoć kojeg strukturiramo način na koji vidimo i koristimo vrijeme.
I zanimljivo je da većina nas u tim vremenskim orijentacijskim točkama pronalazi izvor motivacije. Baš kao što smo u djetinjstvu naučili da u jesen dobivamo sve nove školske potrepštine i priliku za upuštanje u nove aktivnosti, tako je ta pozitivna asocijacija ostala u nama i u odrasloj dobi - samo je sad usmjerena prema našoj karijeri i obitelji.
A da bismo radili dobro, moramo se dobro i osjećati. Ponekad sve što je potrebno za taj dobar osjećaj je šminka. U nadi da nećemo zvučati površno, pitamo vas jeste li se ikad s dobrom frizurom, odjećom i šminkom osjećali kao da možete osvojiti cijeli svijet. Sve dok se slaže s našim mentalnim zdravljem, smatramo da nema ništa sramotno u tome!
Zato ove jeseni produbite svoj osjećaj motiviranosti uz nekoliko savjeta make-up stručnjaka koji ističu da "kako se temperature spuštaju, tako se ljudska potreba za glamuroznijim izgledom produbljuje".
Odvažni crveni ruž
Od klasičnih verzija tamnocrvene i vatrene crvene pa sve do nijansi koje naginju prema narančastoj i ružičastoj - crvena boja ruža uistinu je bezvremenska, a ove jeseni vraća se u punom sjaju, komentiraju make-up stručnjaci. I ne morate se pretrgnuti od šminkanja jer klasična crvena u kombinaciji s prirodnijim lookom ostatka lica stvara savršen kontrast koji odaje dojam odvažnosti i odlučnosti uz malo truda. A u kombinaciji s tamnijom bojom olovke za usne, na svojim usnicama postignite očaravajući ombre efekt i zasjajte glamuroznim jesenskim sjajem.
Boje su u fokusu
I dok većina nas, pretpostavljamo, plavo sjenilo povezuje s tinejdžerskim godinama i ikoničkim lookovima 2000-tih, čini se da su ove godine modni dizajneri "zapeli" baš za to pastelno plavo sjenilo. Kako piše Bazaar, na modnoj pisti Connor Ivesa i Alice + Olivia plavo sjenilo bilo je pravi hit. Plava, uz ljubičastu boju, najbolje stoji smeđookim ljepoticama jer taj kontrast hladno-toplo odlično ističe oči i daje anđeoski izgled. Međutim, smeđe oči vrlo su zahvalne jer im pristaju gotovo sve boje iz palete, a posebice žute i zlatne. Svijetlosmeđe oči najbolje se slažu s narančastim podtonovima.
Primijenimo li pravilo kontrasta na plave oči, stručnjaci za make-up istaknut će da plavookima najbolje stoji žuto sjenilo - ili bilo koje sa žutim podtonovima, poput zlatne boje ili boje breskve. Ipak, kombinacija hladno i hladno može pojačati intenzitet očiju i pružiti elegantan izgled, pa, ako imate plave oči, ne ustručavajte se ponekad odabrati ljubičasto sjenilo.
Za zelene se oči - najrjeđu boju očiju na svijetu, za koju se vjeruje da je ima tek 2% populacije - preporučuje živahna ili bordo boja. A ako želite upotrijebiti crveni ruž, oči ukrasite nekom ljubičastom nijansom i dramatičan efekt je zajamčen!
Ipak, boja očiju nije uvijek presudna, važno je samo da su ove jeseni boje u trendu, zato se poigrajte svojom paletom!
Jesenski make-up na jednome mjestu
Najbolji omjer cijene i kvalitete sjenila i ruževa pronađite ovaj mjesec u dm-u. Od 1. do 31. listopada za kupnju dva ili više proizvoda odabrane dekorativne kozmetike u prodavaonici dm-a ili na dm online shopu kupci dobivaju 15 puta više bodova na svojoj dm active beauty kartici!
Svakog mjeseca u dm katalogu pronađite ponudu novih proizvoda, ali i razne druge aktualne pogodnosti. "Dobre cijene u svako vrijeme" nije samo floskula nego potvrda da se proizvodi u dm-u uvijek mogu pronaći po dobrim cijenama. Dobre cijene vrijede za cijeli asortiman, svakim radnim danom, u dm online shopu i u svim prodavaonicama dm-a, bez dodatnih kupona ili kartica lojalnosti, garantirano minimalno četiri mjeseca.
Osim u prodavaonicama dm-a i na dm online shopu, katalog možete pronaći u aplikaciji 'Moj dm'. dm katalog izlazi dva puta mjesečno, odnosno vrijedi od 1. do 15. u mjesecu te od 16. do kraja mjeseca.