To je to što me zanima!

Sjećate li se ove rečenice: Koje je trenutno stanje mog računa?

Uz razvoj tehnologije mijenjaju se naše navike, a danas nam je sve puno lakše i dostupnije. Stoga sve rjeđe odlazimo u banku, a stanje na računu možemo provjeriti i zavaljeni u naslonjaču
Vidi originalni članak

Danas smo svi pomalo razmaženi modernom tehnologijom i rijetko tko razmišlja kako je naša svakodnevica izgledala prije 20-ak godina. Svi oni rođeni do 1988. godine sjećaju se potpuno drugačijih vremena. Vjerojatno ste išli svaki mjesec u banku i izgovarali rečenicu: "Oprostite, možete li mi reći stanje na računu?"

Kontrola kućnog budžeta tada se vodila na potpuno drugačiji način:

1. pisanje svih troškova u bilježnicu

2. barem jednom tjedno odlazak u poslovnicu (za one druželjubive)

3. odlazak do najbližeg bankomata vaše banke (za one manje druželjubive, a sklone šetnji)

Krajem devedesetih godina prošlog stoljeća mobiteli su ušli u naše živote, a tako su uvedene pogodnosti poput SMS bankarstva što je za one malo starije predstavljalo pravi digitalni iskorak. U Hrvatskoj je nakon 2009. bilo već nekoliko tisuća bankomata, a uz internet počele su se mijenjati naše navike, dok su redovi u bankama postajali sve manji.

Plaćanje internetom, brzo i lako

Koliko internet bankarstvo olakšava svakodnevicu ispričala nam je Kristina (40), koja je počela raditi kada su se novci mogli dizati samo na bankomatima i u poslovnicama banaka.

"Novce sam podizala na bankomatu, na ispisu sam odmah vidjela stanje na računu ili sam otišla u banku. Račune različitih kartica dobivala sam kući, a zatim sam opet morala prošetati do banke. Uvijek znam okvirno s čim raspolažem, da se ne bih dovela u situaciju da nemam prebijene pare." Mobilno bankarstvo promijenilo je njezine navike. "Super je mobilno bankarstvo jer možeš prebacivati novce s računa na račun, ne moraš ići u banku. Nije nužno za preživljavanje, ali olakšava život".

Moderna vremena i nove navike

A kako je danas? Sve imate na svom pametnom telefonu ili zaslonu računala. Ovisi o tome koji ste tip. Mobitel je za one koji su puno više u pokretu, ali ako imate puno troškova i transakcija bolji je pregled računa putem internet bankarstva.

Postalo je uobičajeno da u paketu prilikom otvaranja računa dobijete barem jedan digitalni kanal za pristup računu, ali u kvalitetnijim paketima nude se čak i tri pristupa (internet, mobilno i SMS bankarstvo). Svi ti kanali olakšavaju svakodnevicu i čuvaju vaše dragocjeno vrijeme. 

Super je znati da se u različitim paketima nudi plaćanje naloga bez naknade, dizanje gotovine bez naknade na drugim bankomatima, pa čak i pomoć pri nezgodi što osigurava kontrolu troškova, ali i štednju.

Idi na 24sata

Komentari 13

  • igidus 24.03.2017.

    nekad su kamate po viđenju bile 7%, a krediti za stan povoljniji, nije bilo pljačke od strane banaka za vođenje računa ni bilo kakvih podmetanja da mogu bolje i više pljačkat štediše sa nekakvim paketima etc..

  • mmirka 24.03.2017.

    Pa nas sada gule banke trosak vodjenja racuna, trosak mobilne aplikacije, trosak internet bankarstva, trosak transakcije... To bi sve trebalo biti besplatno.. a druga stvar je dati mogucnost ljudima da primaju placu na ruke..

  • 24.03.2017.

    U nekadasnoj istocnoj njemackoj.narod je bio pun para jer nije bilo sta za kupiti

Komentiraj...
Vidi sve komentare