Zagrepčanke Sonja Kireta i Petra Miklenić bivše su sportašice, košarkašice, i cijeli život provele su u sportu, a nakon igranja u Hrvatskoj, Španjolskoj, Italiji, Francuskoj, Turskoj i Češkoj te nastupa za hrvatsku reprezentaciju odlučile su smiriti strasti i pokrenuti svoj biznis.
- Nakon dosadašnjeg života provedenog u sportu htjele smo slijediti svoju drugu ljubav, ljubav prema modi i ljubav prema životinjama, koju smo pretočile u naš web shop - Double Trouble Dog Boutique - govore.
Uz ponudu drugih proizvođača u isto vrijeme razvijaju i vlastiti brend, Double Trouble, u koji su uključene ogrlice, marame, dekice, vodilice, kreveti i putni transporteri.
- Dio stvari proizvodimo u Hrvatskoj, a dio izvan Hrvatske jer za neke stvari koje smo željele nismo, nažalost, uspjele pronaći proizvođače u Hrvatskoj - priča Sonja. Osobito su ponosne na vodilice od konopa, koje su prve donijele u Hrvatsku.
- Upravo smo izbacili i liniju kožnih ogrlica, uz već postojeći asortiman naših prepoznatljivih ogrlica s printovima, a imamo i liniju popratnog accessoriesa za vlasnike i za kuću u našem Kutku za dvonošce, koja je također nastala u suradnji s hrvatskom obrtnicom - priča Petra.
Najviše se reklamiraju preko društvenih mreža, Facebooka i Instagrama, a cure govore da bi voljele jednog dana otvoriti pravi butik. Financirale su se iz različitih izvora. Velika pomoć, kažu, bila im je potpora HZZ-a koju su dobile na početku i preporučile bi svim mladim poduzetnicima da se za nju prijave, dok su dio uzele iz vlastitih izvora, a dio su novca posudile.
- Na početku je jako teško dogovoriti suradnju s proizvođačima jer, naravno, oni traže velike narudžbe koje na početku mali poduzetnici financijski teško mogu pratiti, ali zaista moram pohvaliti sve naše partnere s kojima smo surađivali ili surađujemo jer su zaista svi bili divni i izašli nam u susret te nam se prilagodili koliko su mogli. Neke od njih danas smatramo ne samo partnerima nego i prijateljima. Dobile smo jako puno dobrih savjeta iz njihova iskustva - govore mlade poduzetnice. Na početku ima jako puno skrivenih troškova na koje se ne računa dok poslovanje ne krene poput reklamiranja na Instagramu i Facebooku...
- To je jedan primjer dijela troškova koji na početku ne možete znati koliki će biti i to je, mislimo, najvažniji dio za poduzetnika početnika; saznati i smanjiti skrivene troškove - zaključuju Petra i Sonja.