Bez obzira na to pripremate li se za zimsku sezonu ili jednostavno želite poboljšati izgled apartmana ili kuće za iduću godinu, najvažnije je najprije postaviti pitanje što gosti zapravo žele i očekuju. Digitalna agencija za putovanja, Booking.com, provela je nekoliko bitnih istraživanja o stavovima turista i došla do odgovora na ovo pitanje.
Primjerice, istraživanje provedeno početkom 2023. pokazalo je da pri pregledavanju oglasa postoji nekoliko ključnih faktora koje turisti uzimaju u obzir. Osim cijene i lokacije, tijekom pregleda određenog objekta najviše obraćaju pozornost na recenzije drugih gostiju, fotografije objekta, pogodnosti koje objekt nudi, besplatan internet i fleksibilnost pri otkazivanju rezervacije.
Doznajte koje su još stvari turistima od velike važnost, ne traže velika ulaganja, a pritom će ekspresno poboljšati izgled i povećati vrijednost vašeg apartmana ili kuće za iznajmljivanje.
1. Neka prostor blista
Drugo istraživanje Bookinga pokazalo je kako je čistoća na vrhu popisa onoga što utječe na konačni odabir određenog objekta. Čak 84% ispitanika odluku o smještaju temelji na tome koliko je destinacija čista.
Pritom imajte na umu da je kupaonica prostorija koju na fotografijama najviše analiziraju. Dotrajale fuge mogu pokvariti dojam, pa se pobrinite za to da ih na vrijeme obnovite. Hrđa na sanitarijama, diskoloracija kade ili tuša i vlaga na zidu također su faktori koji će odbiti potencijalne goste.
U dnevnom boravku, ako imate male jastuke, osigurajte dva seta jastučnica kako biste uvijek bili čisti za nove goste. A ako imate ležaj na razvlačenje, obavezno ga razvucite i očistite nakon odlaska gostiju jer je to stavka koju je vrlo lako previdjeti.
Miris prostorije također igra veliku ulogu kod kreiranja prvog dojma, pa nemojte riskirati lošu recenziju. Najbolje je kad prostor miriše svježe i čisto, a razni osvježivači zraka mogu djelovati kao da pokušavate zamaskirati situaciju te nekim gostima mogu i smetati. Pritom ne zaboravite na povremeno čišćenje zavjesa jer one upijaju razne mirise i skupljaju prašinu.
2. Kreirajte personalizirani ugođaj
Pored klasičnog obiteljskog odmora, sve je više freelancera i gostiju kojima posao nije vezan za mjesto. Oni često odlučuju spojiti ugodno s korisnim, odnosno raditi na odmoru. Zato se pobrinite da svakome pružite maksimalan komfor.
Primjerice, ubacite manji radni stol i stolac, što će cijeniti svaki gost koji mora raditi tijekom odmora. S druge strane, obitelji s malom djecom sigurno će ostaviti bolju recenziju ako dodate mekanu zaštitu na rubove namještaja ili dječji stolac sa stepenicom u kupaonicu. A ako je riječ o objektu na dvije etaže, zaštitna ograda za stepenice također je dobra ideja.
Navedene dodatke po potrebi možete i maknuti, no imajte na umu da će svaki gost znati cijeniti gestu iznajmljivača koji je svoj objekt prilagodio njegovim potrebama.
3. Osigurajte dodatne pogodnosti
U oglasu je vrlo važno istaknuti sve dodatne pogodnosti koje vaš objekt posjeduje jer je to jedan od najvažnijih čimbenika koje turisti uzimaju u obzir prilikom odabira lokacije. Bazen i hidromasažna kada zahtijevaju veća ulaganja, klima-uređaj povoljniji je odabir, a igra veliku ulogu u zadovoljstvu korisnika, osobito u toplijem razdoblju.
Tu su i vrlo poželjni uređaji za kuhinju, poput tostera, mikrovalne i kuhala za vodu, koji mogu biti zgodan dodatak apartmanu. Naime, objekti s opremljenom kuhinjom, odnosno mogućnošću samoposluživanja, vrlo su tražena stavka pri odabiru lokacije za odmor. Zato je važno istaknuti koji sadržaj vaš objekt nudi gostima i pritom budite transparentni da biste izbjegli bilo kakva razočaranja tijekom boravka.
Kad je riječ o kuhinjama, ne zaboravite na blagovaonski stol i stolice. Želite li svoj objekt urediti u profinjenom i elegantnom stilu, atraktivna ponuda blagovaonskog i drugog namještaja čeka vas u asortimanu tvrtke Creative design d.o.o., koja se pozicionirala visoko na tržištu uređenja ugostiteljskih objekata i postala lider u opremanju hotela, apartmana i ugostiteljskog sadržaja.
4. Pobrinite se da objekt odgovara oglasu
Sudionici u istraživanju istaknuli su da je stvarno stanje objekta najvažniji doživljaj pri dolasku na destinaciju. Štoviše, ističu kako su u nekim situacijama objekti koji su ispunili njihova očekivanja nadmašili sva negativna iskustva prije putovanja.
Pritom su bili sretni i zadovoljni kad se pokazalo da je smještaj koji su rezervirali onakav kakav je opisan u oglasu ili prikazan na slikama. No, također su izrazili razočaranje kad smještaj nije odgovarao obećanom ili su objektu nedostajale navedene pogodnosti.
Zato se na vrijeme pobrinite da vaš apartman izgleda besprijekorno. Ako ste pri uređenju ograničeni budžetom, promijenite samo ključne komade namještaja koji se najviše rabe, poput sjedeće garniture ili bračnoga kreveta.
5. Unesite dašak kulture u prostor
Pri dekoriranju kuće ili apartmana vodite računa i o tome kako je 74% ispitanika izjavilo da je upoznavanje nove destinacije, odnosno kulture mjesta, jedan od glavnih ciljeva putovanja. Zbog toga pomozite svojim gostima da upoznaju običaje, kulturu i tradiciju vašega kraja.
Da biste im približili lokalni doživljaj, na zidovima izložite fotografije na kojima se nalaze motivi koji predstavljaju vaše mjesto ili grad. Primjerice, fotografije prirode, arhitekture, ulica i hrane odličan su način na koji možete učiniti prostor zanimljivijim, a tu je i opcija izlaganja radova lokalnih umjetnika.
Figure koje predstavljaju kulturne znamenitosti grada također su zanimljiv dodatak, baš kao i knjige povjesničara i fotografa ili turistički vodiči, koji će gostima pomoći da pobliže upoznaju odabranu destinaciju.
Prepustite se u sigurne ruke stručnjaka
Ako baš i niste vješti u fotografiranju interijera te na kraju shvatite da vam ipak treba pomoć u oglašavanju nekretnine, kao i u samom procesu traženja novih gostiju, možete se prepustiti u sigurne ruke agencije Eurovilla.
Među uslugama koje Eurovilla pruža je i oglašavanje nekretnine na svojoj stranici, koja ima mjesečno više od 100.000 unikatnih posjetitelja, a zatim i njezino oglašavanje na svim ostalim najrelevantnijim portalima za oglašavanje nekretnina.