To je to što me zanima!

Od znatiželje do kupnje: Evo što Hrvati najčešće pretražuju i kupuju na oglasnicima

Internetski oglasnici popularna su mjesta za mnoge Hrvate prilikom kupnje raznih vrsta proizvoda. U nastavku otkrivamo koje pojmove naši sugrađani najčešće pretražuju i koji su im najprimamljiviji proizvodi za kupnju putem oglasnika
Vidi originalni članak

Oglasnici su postali neizostavan dio našeg svakodnevnog života. Bilo da je riječ o tradicionalnim tiskanim oglasnicima ili modernim online platformama, mnogi ljudi pronalaze zadovoljstvo u pregledavanju oglasa i obavljanju kupnje putem njih. U Hrvatskoj su oglasnici izuzetno popularni i privlače velik broj kupaca, a u nastavku smo istražili što najčešće pretražujemo i kupujemo putem oglasa.  

Raznovrsne ponude na jednome mjestu

Bez obzira na to trebate li kupiti rabljeni automobil, namještaj, elektroniku ili čak usluge poput kućnih popravaka, oglasnici će vam pružiti razne opcije. Ta raznolikost privlači ljude jer im omogućava pregledavanje i usporedbu proizvoda ili usluga prije nego što donesu odluku o kupnji.

Osim za vlastitu korist, ovakav oblik kupovine dobar je i za naš planet jer štedi resurse i produljuje životni vijek proizvoda. Oglasnici omogućuju ljudima da prodaju i kupuju rabljene predmete, što smanjuje količinu otpada koji se inače generira kad se ti predmeti odbace. Umjesto da se kupuje potpuno nov proizvod, na oglasnicima se mogu pronaći kvalitetni rabljeni predmeti koji će i dalje dobro služiti svrsi. Rabljeni predmeti tako dobivaju novu svrhu i produljuje im se životni vijek.

Isto tako, oglasnici omogućuju brzu i jednostavnu kupnju. Ljudi mogu pronaći proizvod koji ih zanima, kontaktirati prodavatelja i dogovoriti se o detaljima u relativno kratkom razdoblju. Dodatna prednost je što oglasnici često nude mogućnost pronalaženja proizvoda ili usluga u neposrednoj blizini, pa zainteresirani kupci mogu provjeriti predmete prije kupnje.

Tradicija oglasnika u Hrvatskoj

U Hrvatskoj su oglasnici izuzetno popularni među stanovništvom, a postoji i nekoliko razloga zbog kojih naši sugrađani posežu za ovakvim oblikom nabave. Jedan od njih je sigurno taj što se na oglasnicima mogu pronaći kvalitetni i rabljeni predmeti po prihvatljivim cijenama. Također, Hrvati su skloni kupnji točno određenih kategorija proizvoda putem oglasa, a prema podacima Njuškala, najpopularnijeg oglasnika s najvećom ponudom, Hrvati kupuju apsolutno sve - od nekretnina do automobila, od namještaja do sprava za vježbanje i dječje opreme te opreme za školu. 

A da uistinu volimo kupovati, ali i prodavati putem oglasnika, govori podatak da je na Njuškalu svakodnevno aktivno više od 2 milijuna oglasa, a ovaj oglasnik na dan posjeti više od 300.000 korisnika te 1,6 milijuna korisnika mjesečno. Njuškalo je inače među 10 najposjećenijih web stranica u Hrvatskoj, a aplikacija ovog oglasnika preuzeta je više od milijun puta.

Od njegova nastanka, 2007. godine, predano je 40 milijuna oglasa, a prvi oglas objavljen na Njuškalu bio je automobil Mitsubishi Pajero 2.5 TD GL. Od nekretnina su to bili stan na zagrebačkom Bukovcu i kuća u Jastrebarskom, a prvi stan za najam oglašen je na Šalati. Prvi mobitel na prodaju bio je Motorola K1 KRZR, popularno zvani "na preklop".

Što Hrvati najčešće 'njuškaju'?

Zanimljiv je i podatak što su Hrvati najčešće pretraživali na Njuškalu u prvoj polovici ove godine. Na prvome mjestu su drva za ogrjev, a u stopu ih prati kukuruz u zrnu. Naše sugrađane zanima i "Tomo Vinković", a riječ je o proizvodima bivše hrvatske tvrtke koja je proizvodila male zglobne traktore i razne druge priključne uređaje za poljoprivredu. Isto tako, često su pretraživali stambene kontejnere, a na posljednjemu mjestu našao se i pojam "poklanjam štence".  

No ipak su najpopularnije kategorije na Njuškalu među našim sugrađanima Auto Moto i Nekretnine. Njuškalo ima i opciju "360° prikaz automobila", pomoću koje je jednostavnija i atraktivnija predaja oglasa za automobil, a kupcu je omogućen bolji pregled vozila. Osim modernog sučelja, zbog kojeg se naslovnica učitava brže, korisnicima su radi lakšeg pretraživanja posebno istaknuti i najtraženiji predmeti, pod kategorijom "Popularno", te, ovisno o sezonalnosti, dostupna je kategorija "Aktualni trendovi".  

Ovaj moderan i inovativan oglasnik prepoznao je i sve benefite danas popularne umjetne inteligencije. Naime, riječ je o jedinstvenoj opciji foto-prepoznavanje na prvi fokus kamere, koja doslovno prepoznaje predmete s fotografije te ih svrstava u odgovarajuću kategoriju oglasa i predlaže cijenu. Njuškalo također nudi i uslugu PayProtect, pomoću koje je brzo, sigurno i jednostavno trgovanje po cijeloj Hrvatskoj. Riječ je o jedinstvenoj usluzi na tržištu oglasnika u regiji pomoću koje se prodaja može obaviti bez dijeljenja IBAN-a između kupca i prodavača, a proizvod se dostavlja na adresu te je uslugom osiguran povrat novca ako predmet nije stigao onakav kakav je oglašen. 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare