Romantični medaljoni elegantnog, ali upečatljivog izgleda na prvi su pogled klasični komadi nakita koje bi svaka žena poželjela u svojoj kolekciji. No kada ih uzmete u ruke, shvatit ćete da je riječ o nakitu koji, osim što lijepo izgleda, također predivno miriše. Upravo nas je taj maštoviti spoj nakita i parfema zaintrigirao dovoljno da poželimo saznati tko se krije iza ove inovativne ideje.
'U ovom nakitu pronašli smo sve što volimo'
Iza brenda Lykke stoje Darija Kovačević (33) i Krešimir Petrić (35), partneri ne samo u poslovnom već i u privatnom životu. Lykke je njihov zajednički projekt koji je nastao iz želje da zajedno stvore nešto što će objediniti njihovo iskustvo i znanje te ujedno biti prilika za daljnji, osobni i poslovni, razvoj.
- Nakit je jedan vrlo delikatan i nježan posao u kojem smo pronašli sve što volimo. Ideja se razvila godinu dana prije osnutka brenda kroz jednu spontanu priču koja nas je potaknula na istraživanje osjetila mirisa. To nas je naposljetku dovelo do spoznaje o mirisnom nakitu - kaže Darija i dodaje da su se mirisni privjesci nosili i prije nekoliko stoljeća te se mogu vidjeti na portretima dama iz 16. st.
Kako medaljoni funkcioniraju?
Budući da mirisu parfema nakon određenog vremena dođe kraj, zanimalo nas je na koji se način održava miris u medaljonima te koliko dugo traje.
- Lykke mirisni medaljoni otvaraju se i zatvaraju na magnetić, a unutar medaljona mogu se staviti raznobojne spužvice koje su posebno kreirane od materijala koji odlično upija eterično ulje ili odabrani parfem te otpušta miris danima - kaže naša sugovornica i dodaje da su idealni za osobe koje izbjegavaju stavljati parfem na odjeću, ali i za one koje imaju osjetljivu kožu.
Što se tiče odabira mirisa, brend u ponudi ima eterična ulja ruže, lavande, naranče, limuna, ružmarina i paprene metvice. Također, u suradnji s brendom Skinfinity razvili su i mirisno ulje Summer splash, miris inspiriran ljetom na bazi ljiljana, ruže, vanilije te trenutno razvijaju nove mirise koji će biti inspirirani nadolazećom sezonom: jesenski te zimski i božićni miris.
Spremni su za izlazak na strano tržište
Kao najpopularniji medaljon Krešimir izdvaja onaj s motivom drva života, no kaže da su i medaljoni s motivima hrvatske baštine i prirodnih ljepota Lijepe Naše (Adriatic Coral, Croatian Sea i Rosetta from Slavonia) izrazito popularni, kao i motiv lotosa - zaštitnog znaka Lykke brenda. Ipak, Darija i Krešimir nisu odlučiti stati samo na medaljonima, već svoju proizvodnju šire.
- Ovo smo ljeto ponudu proširili i kolekcijom ogrlica pod nazivom Unlock your dreams, koja se izrađuje od srebra 925 (kao i talismani) i koja se pokazala izuzetno uspješnom. Trenutno radimo na razvoju novih komada nakita koji će, osim ogrlica, uključivati i narukvice te naušnice - kaže Darija i dodaje da im je u planu plasiranje proizvoda u inozemstvo.
Početak nije bio lagan, ali nisu posustali
Budući da ovako kreativna poduzetnička priča zahtijeva puno promišljanja i planiranja, zanimalo nas je kako su stvari tekle na početku njihova poslovnog pothvata.
- Ni jedan početak nije lagan, susreli smo se s mnogim preprekama koje nismo mogli predvidjeti, bez obzira na detaljan plan i studiozan pristup koji smo imali od samog početka. Budući da je prilikom razvoja brenda Lykke trebalo povezati više komponenti, od same ideje, istraživanja tržišta i izbora kvalitetnih materijala, do dogovaranja procesa izrade, realizacije i plasmana proizvoda na tržište… Kompletna Lykke priča bila je izuzetno zahtjevna - prisjeća se Krešimir, ali pritom naglašava da je u tim trenucima prevladala njihova želja da tržištu ponude nešto drugačije od dosad viđenog, pritom misleći ne samo na kvalitetu već i na inovativnost.
- Najveći je izazov bio oformiti tim stručnih suradnika koji su morali imati potrebna znanja, biti nam od povjerenja te s nama dijeliti viziju Lykke nakita. Cilj je bio kreirati nakit koji će prenijeti emociju koja i nas same veže, a to je ljubav - kaže Darija i dodaje da se dosad ipak pokazalo da je ljudska snaga najvrednija i zato cijene što su imali sreće pronaći tim suradnika kakav imaju danas.