Najprije je potrebno napraviti analizu klijenta. Tko je u prosjeku ta osoba? Kako joj pomoći našim proizvodom? Na osnovu toga kreće se u izradu sadržaja koji će buditi interes. Svaki se sadržaj prilagođava društvenoj mreži i njezinim pravilima.
Facebook je toliko rasprostranjen da od njega može skoro svaka tvrtka imati koristi. Ako želite imati što širu publiku, Facebook je pravi izbor.
Instagram je društvena mreža u vlasništvu divovskog Facebooka. Najbolje se njome koristiti kada djelatnost ima određeni vizualni aspekt koji možete prikazati. On priča priču kroz fotografije. Njegova posebnost je u tome da se sadržaj može dodavati samo putem pametnog telefona i Instagram aplikacije.
LinkedIn je odličan za B2B, tj. business-to-business tvrtke (tvrtke koje prodaju tvrtkama) kojima su ciljana skupina osobe zaposlene na određenim radnim mjestima u raznim tvrtkama. Dobar je i za takozvani networking te razmjenu informacija vezanima uz poslovanje.
Pinterest - Ako poslujete u vizualnoj industriji s kupcima koji se vole izražavati kroz slike, Pinterest je pravi izbor. No prije svakako treba ispitati bi li ciljana publika bila zainteresirana za tu društvenu mrežu.
Twitter je idealan odabir kada želite dosegnuti mušku i žensku publiku zainteresiranu za aktualne teme. Izvrstan je izbor ako se želite angažirati u stvaranju odnosa s kupcima tako da odgovarate na njihova pitanja te razmjenjujete mišljenja i informacije.
YouTube se temelji na dijeljenju i širenju videosadržaja. Izvanredan je alat kojim možete pokazati vašim ciljanim klijentima što i kako radite te kako izgleda vaša usluga u praksi.