Mnogo ljudi oklijeva potražiti hitnu liječničku pomoć. Ponekad zato što si ne žele priznati da imaju ozbiljne zdravstvene probleme, a ponekad jednostavno zato što ne žele da ih se smatra hipohondrima koji trate vrijeme ionako preopterećenih liječnika. Međutim, mnogo je i onih koji jednostavno ne znaju procijeniti zahtijeva li njihovo zdravstveno stanje hitnu medicinsku intervenciju ili ne.
Svi znamo da različite bolesti i opasna zdravstvena stanja dolaze sa simptomima koji ne moraju biti isti za svakog pacijenta. Zbog toga je vrlo teško dati univerzalan odgovor na to pitanje. Pa ipak, liječnici su pripremili popis zdravstvenih problema zbog kojih se uvijek, u bilo koje doba dana ili noći, treba obratiti liječniku.
Simptomi za Hitnu
Snažan bol u prsima ili poteškoće s disanjem, otvorene rane ili otvoreni prijelomi, krvarenje koje ne možete zaustaviti, ugriz životinje, snažna opeklina, udisanje ili gutanje stranog predmeta, sumnja na trovanje, snažan i/ili lokaliziran bol u trbuhu, iskašljavanje ili povraćanje krvi, krv u urinu ili stolici, nagla nemogućnost govorenja, kretanja ili nagli gubitak vida ili sluha, nesvjestica i vrtoglavica, opća zbunjenost, dezorijentiranost ili nagle promjene u ponašanju, izrazito povišena temperatura ili temperatura praćena konvulzijama.
Ovo su samo neki od simptoma zbog kojih biste trebali okrenuti broj 194 i potražiti hitnu liječničku pomoć. Više informacija o tome kad zatražiti hitnu medicinsku službu možete pronaći i ovdje.
Posavjetujte se s liječnikom
U brizi za zdravlje izuzetno je važna prevencija. Nemojte preskakati sistematske preglede, a ako već imate određene zdravstvene probleme, primjerice visok tlak ili dijabetes, redovito uzimajte propisanu terapiju, obavljajte zdravstvene kontrole kod specijalista i slušajte savjete liječnika. S obzirom na to da su vaši liječnici, kako specijalist tako i liječnik opće prakse, najbolje upućeni u vaše zdravstveno stanje i opću zdravstvenu sliku, uputno je, ako je to moguće, da se njima prvima obratite.
Spremni za sve situacije
Kako biste bili maksimalno pripremljeni na sva iznenađenja kad je riječ o zdravlju, preporučljivo je ugovaranje police dopunskog zdravstvenog osiguranja koja pokriva participacije odnosno sudjelovanja osiguranika do pune cijene zdravstvene usluge iz obveznog zdravstvenog osiguranja. Korisnicima je u sklopu police omogućeno i da uz doplatu koriste uslugu kućne njege ili dnevne naknade za liječenje u bolnici zbog nezgode ili bolesti, a mogu dogovoriti i sva tri pokrića. Allianz osiguranje svojim korisnicima police dopunskog zdravstvenog osiguranja omogućuje i korištenje usluge m-Doktor. Usluga m-Doktor osobito je zanimljiva jer omogućava chat s pravim liječnikom 24 sata na dan.
U okviru usluge m-doktor korisnici mogu putem SMS-a ili popularnih chat aplikacija poslati upit u kojem opisuju zdravstveni problem i zatražiti medicinski savjet, a na konkretan upit dobit će personalizirani odgovor iskusnog i ovlaštenog liječnika. Usluga m-doktor omogućuje anonimno slanje upita, no korisniku usluge odmah će biti vidljivi ime i specijalizacija liječnika koji odgovara na postavljeno pitanje.
Potpuno digitalizirana usluga
Svim novim korisnicima police dopunskog zdravstvenog osiguranja Allianz je omogućio besplatno korištenje usluge m-doktor na godinu dana, tijekom koje se svaki korisnik može besplatno savjetovati s liječnikom, s tim da uslugu konzultacija s liječnikom mogu koristiti najviše jedanput mjesečno.Uz inovativne usluge m-Doktor, prednost ugovaranja police dopunskog zdravstvenog osiguranja jest to što se polica može ugovoriti online na internetskoj stranici Allianza. Nakon aktivacije korisnik, osim fizičke iskaznice, dobiva digitalnu iskaznicu, koju može koristiti kao sredstvo plaćanja. To funkcionira tako da korisnik svoju digitalnu iskaznicu, koja je spremljena na pametni telefon, pokaže u zdravstvenoj ustanovi, a Allianz će izravno podmiriti trošak za korištenu uslugu.
U okviru svojeg programa dopunskog zdravstvenog osiguranja Allianz nudi dva paketa - Osnovni paket i Prošireni paket, po akcijskim cijenama za prvu godinu korištenja police osiguranja, za nove korisnike. U usporedbi s konkurencijom Allianz za mlađe korisnike nudi najpovoljnije cijene, a s akcijskom cijenom najpovoljniji su i u prve dvije dobne skupine (18-40 i 41-60). Akcije traje do 30. travnja ove godine.