To je to što me zanima!

Kad je o shoppingu riječ, postoji pet osnovnih tipova ljudi. Kojem profilu vi pripadate?

Različiti tipovi kupaca, kao što su osobe koje love sniženja, one koje su vjerne popisima, ali i one koje uživaju u istraživanju, pristupaju shoppingu na različite načine. Ovaj kratki vodič pomoći će vam da bolje razumijete sebe kao kupca
Vidi originalni članak

Kad je riječ o shoppingu, svatko od nas ima svoj jedinstveni pristup. Za neke je to avantura ispunjena uzbuđenjem i veseljem, a drugi pristupaju kupnji s preciznošću i ciljem. Ima i onih koji uživaju samo u razgledavanju, bez namjere da nešto kupe. No ne možemo poreći da je svijet shoppinga prepun raznolikosti, a među njima se ističe pet osnovnih tipova kupaca. Svaki od ovih profila ima svoje karakteristike i način pristupa shoppingu. Bez obzira na to jeste li skloni impulzivnoj kupnji, temeljitoj pripremi ili istraživanju proizvoda, pomoći ćemo vam da bolje razumijete svoj stil kupnje!

1. Impulzivni kupac

Za ovaj tip kupca pretežito žuti natpisi "akcija" i "rasprodaja" znače samo jedno – priliku za jeftinu kupnju. Impulzivni kupci skloni su spontanim odlukama i često se vode trenutnim željama. Kad se nađu pred primamljivom ponudom, teško odolijevaju iskušenju da nešto kupe. Njihov ormar često je pun komada koje su kupili bez razmišljanja, samo zato što su bili povoljni ili izgledali privlačno. Impulzivni kupci su majstori za trošenje i ne propuštaju priliku da se počaste novim predmetom po povoljnoj cijeni.

2. Kupac praktičar

Za praktične kupce shopping je organiziran proces. Oni su uvijek pripremljeni s popisom stavki koje trebaju kupiti i strogo se pridržavaju plana. Ovi kupci znaju što žele i ciljano traže proizvode koji će zadovoljiti njihove potrebe. Oni su racionalni u pristupu te biraju praktična i funkcionalna rješenja. Praktičari često imaju plan za kupnju već unaprijed, istražuju opcije i uspoređuju cijene iz različitih trgovina kako bi bili sigurni da dobivaju najbolju vrijednost za svoj novac.

3. 'Samo gledam' kupac

Ova vrsta kupaca ne ulazi u trgovinu s namjerom da nešto kupi nego jednostavno uživa u procesu šetnje i razgledavanja. Oni su znatiželjni i otvoreni za nova iskustva. Bez obzira na to, često će dotaknuti svaki artikl u trgovini, isprobati nekoliko odjevnih kombinacija i uživati u estetici proizvoda. Za njih je shopping više poput terapije nego stvarne potrebe za nečim, a iako ne planiraju kupiti ništa, ponekad se dogodi da se zaljube u neki predmet i ipak ga kupe.

4. Kupac pregovarač 

Bez obzira na to je li nešto na popustu ili ne, kupac pregovarač uvijek će pokušati platiti manje. Ovaj tip kupca smatra da je cijena uvijek previsoka i da mora postojati prostor za smanjenje troškova. Oni su vješti u umijeću pregovaranja i neće se zadovoljiti prvom ponuđenom cijenom. Njihov je cilj uvijek dobiti najbolju moguću ponudu i osjećaju se zadovoljno samo kad uspiju postići nižu cijenu. Pregovarači su često hrabri i samouvjereni kupci, spremni za izazov pregovaranja u svakoj situaciji.

5. Kupac istraživač

Istraživači su temeljiti i informirani kupci. Oni su stručnjaci u svom području interesa i znaju više o proizvodima od prodavača. Istraživači provode vrijeme proučavajući proizvode, uspoređujući performanse, cijene i povratne informacije drugih kupaca. Često su spremni podijeliti svoje znanje s drugim kupcima i rado počinju razgovor kako bi pružili korisne savjete. Istraživači se ne zadovoljavaju samo površnim informacijama nego dublje uranjaju u svijet proizvoda kako bi donijeli informiranu odluku pri kupnji.

Također, stalo im je do kvalitete i moraju znati kakav je osjećaj u njihovim rukama prije nego što to kupe. Njihov put do kupnje mogao bi početi online, ali će vjerojatno završiti u trgovini. 

Savršeni shopping na jednome mjestu 

I na kraju, bez obzira na to koji ste tip kupca, ako tražite idealno mjesto za raznovrstan shopping, tu je STOP SHOP park, u kojem ćete pronaći sve što vam treba. Ovi maloprodajni parkovi u Osijeku, Valpovu, Ludbregu, Našicama, Kaštel Sućurcu, Velikoj Gorici, Gospiću, Daruvaru, Vinkovcima i Labinu nalaze se na idealnim lokacijama u gradovima. Lako su dostupni javnim prijevozom i dobro su povezani s ostatkom grada, a svojim kupcima nude široku paletu proizvoda - od mode i namještaja do kućnog tekstila i dječjih artikala. 

Zato, bez obzira na svoj stil kupnje, posjetite STOP SHOP park i otkrijte mjesto koje će zadovoljiti sve vaše potrebe. Uživajte u jedinstvenom iskustvu shoppinga i pronađite savršene predmete koji odgovaraju vašem profilu kupca. STOP SHOP park je tu da vam pruži zadovoljstvo i ugodnu atmosferu dok istražujete svijet shoppinga. Dobra je vijest i da se najnoviji STOP SHOP retail park otvara 24. kolovoza u Pazinu. Dođite na veliko otvorenje, uživajte u svim shopping pogodnostima i sudjelovanjem u brojnim nagradnim igrama osvojite vrijedne nagrade!

Idi na 24sata

Komentari 9

  • camargue 13.08.2023.

    Odakle ova sistematizacija kupaca, odakle predložak? Postoje bar još 3 grupe kupaca koji se uglavnom ne ponašaju kao opisanih 5 grupa. Najjednostavniju grupu ste izostavili, to su oni koji ulete u trgovinu, pokupe s polica ono što im treba ne obazirući se uopće na akcijske cijene ni ima li konkurencija za 10 centi niže., jer dok dođu do drugog centra potroše toliko goriva ili jednostavno nemaju vremena za ukupnu uštedu od desetak eura . Ta "ušteda" ionako neprimjetno nestane na sitnice koje nisu vrijedne spomena. Tako kupovati špeceraj mogu samo ljudi koji stvarno zbog mjesečnih primanja moraju paziti na svaki cent, ljudi koji imaju vremena napretek ili su inače sitničavi u svemu u životu. Međutim, većina uleti i pokupi u kolica ono što im treba, znajući već unaprijed koji im je centar za nijansu povoljniji od onoga drugog. Ako nemaju vremena, ulete u prvi najbliži.

  • domjanla-pc 07.08.2023.

    zašto nevole da se kupoje na kartice

  • liliZG2.0 06.08.2023.

    došao moj obožavatelj na posao, briše mi kometare jedan za drugim

Komentiraj...
Vidi sve komentare