To je to što me zanima!

Evo zašto trebate ostaviti recenziju nakon online kupnje

Danas se pri kupnji bilo kojeg proizvoda ili usluge suočavamo s desecima ili stotinama opcija. I kako bismo sebi u toj šumi alternativa olakšali izbor, počeli smo se oslanjati na zvjezdice i recenzije koje ostavljaju (ne)zadovoljni kupci
Vidi originalni članak

Hoćete li kupiti neki proizvod ili uslugu ako vidite da imaju jednu ili dvije zvjezdice? A tri? Četiri? Pet? 

Sigurno će većina vjerovati proizvodima s četiri ili pet zvjezdica, ali, naravno, mnogo ovisi i o tome koliko ljudi je glasovalo. U slučaju da ih je uistinu mnogo, velika je vjerojatnost da ocjena neće biti čista petica, čak i ako je nešto, objektivno gledano, savršeno, jer uvijek postoje oni koji u svemu pronađu neku manu. Međutim, složit ćete se s tim da su podjednako nepouzdani oni koji bez previše razmišljanja svemu daju najvišu ocjenu.

I unatoč tom nesavršenom sustavu subjektivnog ocjenjivanja, većina se pri donošenju odluke o kupnji oslanja na broj tih zvjezdica. Kako tvrdi jedno istraživanje, minimalan broj zvjezdica potreban da bi kupac uopće uzeo neki proizvod ili uslugu u obzir jest četiri ili pet. Već kad je riječ o tri zvjezdice, povjerenje potrošača pada za nevjerojatnih 67%!

Više vjerujemo recenzijama nego oglasima

Dakle, kad je riječ o online recenzijama, tri zvjezdice, u usporedbi s pet ili četiri zvjezdice, koje imaju izuzetno visoku stopu povjerenja (95 odnosno 96,3%), vrlo su loše. Najlošije, dakako, stoje recenzije s jednom ili dvjema zvjezdicama, za koje je povjerenje manje od 1%.

I druge statistike potvrđuju slične trendove o recenzijama: čak 91% ljudi smatra ih presudnima u donošenju odluke o kupnji od proizvođača s kojim se do tada nisu susreli, a gotovo 80% ljudi vjeruje online recenzijama u istoj mjeri kao osobnim preporukama. Koliko su one postale važne, govori i podatak o tome da 83% kupaca danas ne vjeruje oglašavanju.

Iako se gotovo sve generacije pri kupnji oslanjaju na njih, recenzije u najvećem udjelu utječu na mlađe potrošače. S obzirom na to da se svaka nova generacija sve ranije upoznaje s digitalnom tehnologijom, čitanje recenzija polako postaje neophodno mjerilo pri kupnji - i to ne samo kod proizvoda i usluga viših cjenovnih razreda. Naime, više od jedne trećine kupaca čita online recenzije za sve, čak i za artikle čija je vrijednost manja od pet dolara

Osim na uspostavljanje potrošačeva povjerenja prema tvrtki te na olakšavanje donošenja odluke o kupnji, dobre recenzije utječu na izloženost brenda. Što su one bolje, to će algoritmi više rangirati tvrtku u mrežnim tražilicama

Što se sve može ocijeniti?

Recenzije su ključne za pridobivanje kupaca u svakoj industriji, ali najtraženije su u industriji elektronike i tehnologije. Uređaji poput mobitela, računala, kućanskih aparata i slično nisu jeftini te imaju mnogobrojne specifikacije i značajke, koje je često izazovno međusobno uspoređivati, pa su recenzije u toj industriji vitalne. Osim u elektronici, vrlo su tražene recenzije u industrijama hrane i pića, kozmetike, financija, putovanja, zabave, mode, zdravlja, poslovnih usluga i tako dalje. 

Zanimljivo je pritom istaknuti da mlađa generacija Z najviše prati recenzije o kozmetici i skincareu, a starije generacije, odnosno milenijalci, generacija X i boomeri, najviše čitaju recenzije za elektroniku i tehnologije.

Kako bi olakšalo svojim kupcima - i starijima i mlađima - kupnju proizvoda i usluga iz svih navedenih, ali i mnogih drugih industrija, Njuškalo je za svoje korisnike koji kupuju putem PayProtecta uvelo mogućnost ocjene prodavača nakon uspješno završene transakcije. Naime, od sada, nakon dostave pošiljke i nakon potvrde da je s njom sve u redu, kupac na Njuškalu može ocijeniti prodavača ocjenom od 1 do 5 te odgovoriti na dva dodatna pitanja koja služe kao povratna informacija o zadovoljstvu korištenja usluge PayProtect i procesu dostave.

Ocjenu je moguće ostaviti i naknadno, koristeći izbornik PayProtect. PayProtect je inače jedinstvena usluga na regionalnom tržištu online oglasnika. Uz PayProtect nema dijeljenja podataka za plaćanje i adrese između kupca i prodavača, a razmjena se odvija iz udobnosti vlastitog doma!

U tijeku je i ljetna akcija, u kojoj možete uhvatiti popust na dostavu! Za pakete do 10 kg snižena cijena dostave je 1,67 eura, a za teže od 10 kg iznosi 1,97 eura. Više o akciji "Njuškalo Dostavica" saznajte ovdje
Idi na 24sata

Komentari 2

  • Mimior 31.07.2023.

    nije na izmet

  • pericaperica2 28.07.2023.

    evo a naslova evo haha evo.

Komentiraj...
Vidi sve komentare