Martin Best novi je direktor marketinga Carlsberga Croatia i član menadžment tima kompanije s odgovornošću za hrvatsko i mađarsko tržište. Martin Best dolazi iz grupacije Carlsberg u kojoj je od 2008. godine obnašao menadžerske funkcije u prodaji i marketingu na različitim tržištima.
U sjedištu grupacije Carlsberg u Danskoj radio je na strateškom razvijanju i realizaciji globalnih marketinških kampanja za premium brendove, dok je za upravljanje i razvoj prodajnih kanala te odnose s ključnim kupcima bio zadužen tijekom dvogodišnjeg angažmana u Baltika Breweries u Rusiji. U Hrvatsku dolazi s mjesta direktora odgovornog za provedbu „Sales & Value Management“ projekata u Aziji, koji su se odnosili na analizu postojećeg načina poslovanja i postizanja profitabilnosti s fokusom na cijenu, promociju i asortiman, te s ciljem optimizacije i postizanja još boljih poslovnih rezultata.
Rođen je 1979. godine u Manchesteru u Velikoj Britaniji, a studij marketinga završio je na Sveučilištu u Lancasteru. Uz materinji engleski, govori danski i ruski, a pohađa i tečaj hrvatskog jezika.
Best će na svojoj novoj poziciji dodatno unaprijediti marketinšku organizaciju Carlsberga Croatia i njezinih brendova, od razvoja strategije do izvrsnosti u provedbi.