Sva tri prijavljena projekta agencije za odnose s javnošću Manjgura prošla su u finale 7. natječaja Grand PRix koji dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću. Manjgura je, uz stručnjake iz Media Vala, tako agencija s najvećim brojem projekata u završnici natjecanja.
Na smotri finalista održanoj u petak, 21. veljače 2014., članovi Manjgure pred stručnim su žirijem predstavili projekte iz područja javnog sektora, odnosno političke komunikacije. Riječ je o projektima “Grad Pula, Arena dobrih festivala” u suradnji s Gradom Pula te dvama pobjedničkim predizbornim kampanjama: “Stjepan Kožić, naš župan!” u suradnji s HSS-om Zagrebačke županije te “Šibeniče, probudi se. Vrime ti je!” u suradnji s HDZ-om iz Šibenika.
Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) svake godine organizira Grand PRix kako bi odala priznanje kolegama koji su specijalizirani za osmišljavanje i provedbu strateških komunikacija i odnosa s javnošću u tvrtkama, vladinim institucijama i tijelima lokalne uprave i samouprave. Na HUOJ-evu adresu ove je godine pristiglo rekordnih 45 komunikacijskih projekata ostvarenih u razdoblju od 1. siječnja do 31. prosinca 2013. godine. Finaliste, kao i pobjednike, bira stručni žiri koji se sastoji od 11 članova uglednih predstavnika tvrtki i javnog sektora, stručnjaka iz agencija za odnose s javnošću, predstavnika visokoškolskih ustanova i znanosti, odnosno katedri koje izučavaju upravljanje komunikacijama.
Proglašenje dobitnika i dodjela nagrada Grand PRix održat će se u petak, 14. ožujka u Matis Absolut Loungeu.