Nesakupljanje psećeg izmeta nije problem specifičan hrvatski problem. S neodgovornim vlasnicima bore se u cijelom svijetu. Španjolci su čini se pronašli rješenje.
Originalna kampanja
Čelnici Bruneta, gradića 20-ak kilometara udaljenog od Madrida u kojem živi 10 tisuća ljudi pokrenuli su marketinšku kampanju nakon koje su vlasnici masovno počeli sakupljati izmet svojih ljubimaca.
Kako piše telegraph.co.uk tim od 20-ak volontera patrolirao je ulicama grada i pratio šetače pasa. Kada bi primijetili vlasnika koji nije pokupio ljubazno bi mu pristupili i saznali njegovo te ime psa.
Izgubljeno vlasništvo
Pomoću tih podataka došli bi do adrese stanovanja na koju bi poslali preporučeni paket s natpisom: ' Izgubljeno vlasništvo'. Naime, gradić je to ima bazu podataka vlasnika ljubimaca koje je lagano identificirati.
Naravno, u paketu se nalazi pseći drek koji su umjesto njih sakupljali volonteri nakon kojeg bi isti pakirali i poslali vlasniku. I to nije sve. Dostavu i reakciju vlasnika snimali su kamerom.
Kampanja nagrađena
Kampanju je osmislila agencija McCann, a osim što je u tjedan dana smanjila broj 'nagaznih mina' za čak 70 posto osvojila je i nagradu na oglašivačkom festivalu.
U Hernani, također u Španjolskoj vlasti su pak prije dvije godine donijele podzakonski akt kojim su vlasnike ljubimaca prisilili da registriraju DNA svojih ljubimaca.
Pomoću njega prate tko tko po parkovima i ulicama ne sakuplja izmet. Naravno, vlasnike zatim kažnjavaju.
Zanima nas kako bi vi riješili problem i kaznili neodgovorne vlasnike pasa?
Pročitajte Bonton za vlasnike ljubimaca