Petogodišnji pas Bodhi, pasmine Shiba inu trenutno je najpopularniji pas na društvenim mrežama. Osim lajkova od ugovora za fotografiranje i gostovanja na različitim događanjima u odjeći popularnih modnih dizajnera zarađuje i novac, konkretnije 15 tisuća američkih dolara mjesečno, piše FastCompany.com.
Sve je krenulo slučajno, kad su ga iz čiste dosade njegovi vlasnici Dave Fung i Yena Kim odjenuli u odijelo te fotografirali. Fotografije su stavili na Facebook i lavina se zakotrljala.
Shvativši da je njihov ljubimac postao internetska senzacija njegove fotografije počeli su objavljivati na Instagramu. Bodhi, na ovoj društvenoj mreži danas više od 145 tisuća 'followera', čiji broj iz dana u dan vrtoglavo raste.
Shvativši da je njihov pas, već 'zlatna koka' vlasnici su pokrenuli i web stranicu putem koje planiraju pokrenuti prodaju dizajnerske odjeće.
Možemo samo zaključiti kako je Boo, najslađi pas na internetu dobio opasnu konkurenciju.