Odgovor na ovo pitanje dao je profesor ekonomije Robert H. Frank sa Sveučilišta Cornell. Razlog je jednostavan – a to je trošak.
- U zamrzivaču nema svjetla zbog odnosa troška i koristi. Trošak instaliranja svjetla u zamrzivač je stalan, bez obzira na to koliko često ga otvarate. Korist je u tome što vam je lakše pronaći hranu. No, budući da ljudi mnogo rjeđe otvaraju zamrzivač nego hladnjak, trošak je znatno veći od koristi. Zato proizvođači nastoje uštedjeti i ne ugrađuju svjetlo u zamrzivače - objasnio je profesor Frank.
POGLEDAJTE VIDEO:
Dodao je da bi se to moglo promijeniti ako tržište pokaže spremnost platiti za takvu pogodnost.
- Uvođenje takvih dodataka dolazi kada se procijeni da je tržište spremno platiti. Kako raste kupovna moć, tako raste i vjerojatnost uvođenja novih pogodnosti. Odnos troška i koristi pokazuje trend da će potrošači s većim budžetom uskoro željeti svjetlo u zamrzivaču, i proizvođači će im to omogućiti - dodao je profesor.