To je jedan od najprepoznatljivijih logotipa na planetu, a ipak mnogi tek sad shvaćaju fascinantan razlog zašto je on crvene i žute boje.
POGLEDAJTE VIDEO:
Velike su šanse da ste vidjeli logotip McDonald'sa bezbroj puta tijekom svog života, bez obzira jeste li obožavatelj diva brze hrane ili ne. Međutim, možda niste puno razmišljali o tome kako je ikonski dizajn izmišljen ili o pametnoj psihološkoj taktici koja je išla u odabir jarko crvene i žute boje.
Prema psihologinji i vodećoj stručnjakinji za boje Karen Haller, specifičan odabir crvene i žute nije samo da bi se znak istaknuo. Prema objavi na Kareninoj web stranici za savjetovanje o ponašanju, ovaj odabir boja nije slučajan, a raspoloženje koje ova kombinacija boja emitira savršeno je za njihovo ciljno tržište.
Udubljujući se u znanost iza ovoga, Karen je objasnila značenje.
- Gledajući pozitivne psihološke kvalitete crvene i žute u odnosu na industriju brze hrane, crvena izaziva stimulaciju, apetit, glad, ona privlači pozornost. Žuta izaziva osjećaje sreće i druželjubivosti. Kada kombinirate crvenu i žutu, radi se o brzini i hitrosti. Uđite, jedite i izađite - objasnila je.
Žuta je također najvidljivija boja na dnevnom svjetlu, zbog čega se McDonald'sov 'M' može vidjeti iz velike udaljenosti. Jezik boja prenosi se mozgu brže nego riječi ili oblici jer djeluju izravno na osjećaje i emocije, dodala je.
Karen zatim nastavlja s pojašnjenjem zašto je upravo McDonald's u posljednje vrijeme promijenio brojne boje poslovnica u zelenu, koja umjesto toga 'izaziva osjećaje prirode, prirodne i ekološki prihvatljive'.
- Ovaj zanimljiv izbor daje opušteniji i manje užurbani dojam - kaže, na način koji Karen uspoređuje s uličnim divom, Starbucksom, donosi Mirror.
- Hvala na objašnjenju, ubuduće ću više pažnje posvetiti markiranju i boji - komentirali su mnogi.
- Uvijek sam mislio da McDonald's bira crvenu i žutu jer su to boje kečapa i senfa, što vas tjera na razmišljanje o hamburgerima! Svejedno radi - dodali su.