O glumici Jane Bartholomew ne može se pronaći puno informacija čak ni na Internetu, pa možemo reći da je jedna od najpoznatijih 'bezimenih' ikona. Ona je, naime, 'The Thorch Lady', ili žena s bakljom iz koje šire zrake svjetlosti, koja je svojedobno bila zaštitni znak filmske kompanije Columbia Pictures,
POGLEDAJTE VIDEO: I hrvatske glumice progovorile o zlostavljanju u industriji
Iako se stotine mladih djevojaka natjecalo za tu ulogu, jedan od dvojica braće koju su osnovali kompaniju, Harry Cohn, otkrio je Jane i odlučio da to bude baš ona. Navodno je satima stajala u bolnom položaju, s rukom u kojoj je bila baklja u zraku, smrznuta poput slike, da bi ju fotografi 'ulovili' u što više poza, od kojih se birala najbolja.
Jane je za to poziranje dobila 500 dolara, a zbog ugovora koji su joj na brzinu dali da potpiše, tu ulogu nije smjela spomenuti u životopisu, niti se njome hvaliti. Zanimljivo je da je to bio jedini put da je ovako pozirala i kasnije se nikad više nije bavila time.
Iz Columbia Pictures dugo vremena nisu htjeli dati nikakvu informaciju o ženi koja je pozirala za logo, pa se tako neko vrijeme čak širila priča o tome da je manekenka i model Henrietta Leaver, koja je u srpnju 1936. okrunjena za Miss Amerike, uvjerena da je to ona. Tvrdila je da je bila na fotografiranju za Columbia Pictures, za što joj je plaćeno 250 dolara.
No, Jane Chester Bartholomew jednom je sa strahom ipak priznala da su osnova za logo njezine fotografije, te da je pomalo ljuta kad je shvatila da o tome ne smije govoriti, sa seta ukrala baklju koju je držala u ruci tijekom fotografiranja, što su mediji objavili tek 2001. godine..
Inače, logotip Columbia Pictures prošao je nekoliko velikih izmjena. Tako izvorni logo koji je kompanija koristila od 1924. zapravo prikazuje ženu rimskog vojnika, koja drži štit u lijevoj ruci i štap pšenice u desnoj. Taj logotip promijenjen je 1928., tako da je žena od tada imala pokrivalo za glavu i nosi baklju. Ilustracija se temeljila na glumici Evelyn Venable, poznatoj po tome što je dala glas Plavoj vili u filmu Walta Disneya, 'Pinocchio'.
Potom je 1936. logo opet promijenjen: Dama s bakljom sad je stajala na postolju, nije više nosila pokrivalo za glavu, a tekst 'Columbia' pojavio se uklesanim slovima iza nje. Upravo je tu verziju loga utjelovila Jane Chester Bartholomew, tada mlada glumica iz Pittsburga, a većina kasnijih temeljila se na njenoj fotografiji, uz manje promjene.
I još jedan logo nastao je 1992. godine. Tad se išlo za tim da se vrati klasični izgled žene s bakljom. Fotografije je snimila je fotografkinja Kathy Anderson, a Jenny Joseph, mlada grafička umjetnica, bila je model za logo. Snimali su u njenom stanu u New Orleansu.
Omotali su plahtu oko nje, a ona je držala običnu malu stolnu lampu i samo ju je podigla. Fotografija je, navodno, pretvorena u ulje na platnu, koje je izvorni logo, kojem je onda i digitalno dodan sjaj.
POGLEDAJTE VIDEO: Kako se mijenjao logo Columbia Pictures
I u 2000-ima se logo još nekoliko mijenjao, ali samo utoliko što je prepoznatljivom liku žene s bakljom digitalno dodavan drukčiji sadržaj - drukčije boje, slova i slično.