Nema drugog načina za proslavu rođendana Zmajskog, osim uz pivo, pivske memorabilije te obilazak modernog, impozantnog prostora pivovare na Jankomiru.
Naime, Zmajska pivovara, prva hrvatska craft pivovara, prije sedam je godina na tržište plasirala prva dva piva, Pale Ale i Porter.
Zaslužni su za široku prepoznatljivost sintagme craft pivo, predvodnici razvoja te nepresušan izvor noviteta.
U proteklih je sedam godina njihova ponuda proširena na pet stalnih etiketa, odnosno core range, a neprestano eksperimentiraju i s novim stilovima, imaju sezonska izdanja te surađuju s drugim craft pivovarama.
U stalnom su postavu Pale Ale, Porter, Pozoj, Pils i Therapy session IPA, dok su trenutno od sezonaca dostupni New world stout te Summer mist. Sveukupno su kreirali čak 45 piva - i ne namjeravaju stati.
Sretan rođendan uz (hrabrijeg) zmaja
Nakon hektičnog ljeta, kada svi žude za pivom i proizvodnja je povećana, organizirali su opušteno druženje i predstavili novi vizualni identitet.
Prepoznatljivi je zmaj tako dobio krljušti, koje asociraju na hmelj, a sve su etikete iz core rangea ujednačene.
Kazali su kako novi zmaj nije najava promjene u poslovanju, već upravo suprotno. Cilj bio pronaći vizualni identitet koji bolje pogađa samu bit Zmajske pivovare.
- Novi dizajn vizualno komunicira glavne vrijednosti brenda: neovisnost, neposrednost, beskompromisnost, inspirativnost, odvažnost, majstorstvo, stav… I malo magije - pojasnili su iz Zmajske.
Priliku su iskoristili za prodaju zmajskih memorabilija i piva s prethodnim logom te su vrata pogona otvorili svima koji se žele pobliže upoznati s kompleksnim i dinamičnim procesom proizvodnje craft piva.
A za guštanje u pivu nikome ni ne treba specijalan povod.