To je to što me zanima!

Žene više šopingiraju i sklonije su trošenju tijekom ovulacije

U sredini menstrualnog ciklusa žene mnogo više troše na ukrasne predmete, a to čine na podsvijesnoj razini kako bi bile privlačnije potencijalnim partnerima
Vidi originalni članak

U vrijeme najplodnijeg razdoblja tj. ovulacije žene su u najvećem iskušenju da potroše novce u šopingu, pokazalo je istraživanje Sveučilišta Montreal. Tih dana u mjesecu ženama je osobito primamljiva kupovina odjeće i drugih ukrasnih predmeta povezanih s izgledom, poput nakita ili šminke.

Također, u sredini menstrualnog ciklusa žene će u šopingu potrošiti mnogo više nego što bi u ranijoj ili kasnijoj fazi ciklusa, piše Psychology Today.

To ima smisla s evolucijskog aspekta, jer lijepe stvari koje kupuju podižu njihove šanse da će ih potencijalni seksualni partneri primijetiti, objašnjavaju znanstvenici. Ističu kako takvi instinkti nisu svjesni ili promišljeni, ali u velikoj mjeri utječu na navike trošenja žena.

Idi na 24sata

Komentari 17

  • MALA RAJA 19.09.2012.

    ..da smo što kod nekih ovulacija traje 30 dana i 12 mjeseci na godinu....

  • marinela19 19.09.2012.

    hahahah nema to veze s ovulacijom :P mi smo uvijek spremne za šoping :D

  • barby-barby 18.09.2012.

    nema veze s ovulacijom...ima sa karakterom...što ću kupovati ako mi nešto ne treba...

Komentiraj...
Vidi sve komentare