Da su žene neodlučniji spol dokazuje podatak da će svaka tijekom života u prosjeku isprobati 43.200 različitih odjevnih komada, a kupiti tek svaki sedmi koji je probala, pokazala je studija britanske tvrtke NetVoucherCodes. Istodobno, muškarci će isprobati tek 10.000 komada odjeće i smatraju se efikasnijima u šopingu, piše Daily Mail.
Žene će u svakom ciljanom šopingu u garderobi u prosjeku provesti oko 22 minute, a u samo godinu dana isprobat će nevjerojatnih 720 odjevnih komada. Njima je šoping društvena aktivnost pa im odlazak u dućane predstavlja i oblik druženja te zabave, najčešće s drugim prijateljicama.
Muškarci su u šopingu kao u lovu
Dok će žene u razgledavanje dućana otići oko pet puta na mjesec, muškarcima je sve više od dva šoping izleta na mjesec previše. Pripadnici jačeg spola dvostruko češće odluče da će nešto kupiti pri samom pogledu na odjeću, a psiholozi objašnjavaju da je to zato što i u šopingu imaju instinkt lovca. Tako je prosječnom muškarcu u interesu isprobati što manje, kupiti što više toga i što je brže moguće izaći iz dućana.