Na Twitteru je najviše korisnika u četvrtak, no "tweet" i status na Facebooku će izazvati najviše reakcija u nedjelju, vrijeme za objavu bloga je utorak i srijeda
Vidi originalni članak
Obilje društvenih medija, aplikacija i sve više korisnika na njima rezultirali su postavljanjem sve većeg broja sadržaja koji sve uspješnije izazivaju reakcije. S razvojem društvenih mreža poput Facebooka, Twittera, Instagrama i brojnih drugih, lako je pratiti trendove, ali i zaključiti koje je najbolje vrijeme za postavljanje sadržaja na njih, piše Trackmaven.
POGLEDAJTE VIDEO: Utjecaj ekrana na djecu
Tako, ako želite promijeniti profilnu fotografiju na Facebooku, postaviti novi članak na vaš blog ili napisati e-mail tako da ljudi doista na njega obrate pozornosti, proučite vodič za "uspješno predstavljanje na društvenim mrežama".
- Iako najveći broj ljudi objavljuje postove tijekom radnog tjedna, najviše su zamijećeni oni postovi koji se objave za vrijeme vikenda. Najveću interakciju će izazvati sve vrste postova objavljenih u nedjelju u vremenu od 9 do 13 sati.
- Aktivnost korisnika na Facebooku svakodnevno raste nakon 9 sati ujutro, a oni objavljeni između ponoći i jedan sat ujutro će se najviše puta pojaviti u pregledu novosti (newsfeedu) drugih korisnika.
- Ako želite privući više pozornosti i dobiti više lajkova, najbolje je novosti objavljivati u večernjim satima i za vrijeme vikenda.
- Poput Facebooka, većina korisnika se na ovoj društvenoj mreži nalazi u nedjelju.
- Tijekom radnog dana, nova će objava izazvati najviše pozornosti ako je postavljena u vremenu između 10 i 11 sati ujutro.
- Najviše "retweetova" će biti na objavama tempiranim u nedjelju.
- Najviše se korisnika na Instagramu nalazi u ponedjeljak.
- Općenito, na Instagramu je svako vrijeme za postavljanje fotografija dobro, odnosno ne postoji vrijeme u kojem će one biti više ili manje primijećene.
- Najbolje vrijeme za objavu videa na Instagramu je od 21 sat do 8 sati ujutro.
- Pošaljete li e-mail u srijedu ili četvrtak, najveće su šanse da primatelj obrati pažnju na njega.
- Najmanje reakcija će izazvati mail poslan vikendom u poslijepodnevnim satima.
- Najbolje "prolazi" e-mail poslan u razdoblju između 14 i 15 sati.
Blog
- Najviše ljudi čita blogove subotom u vremenu od 22 do 23 sata, pa je to ujedno i najbolje vrijeme za postavljanje novog sadržaja na njega. Blogovi objavljeni u nedjelju će imati najviše dijeljenja (shareova) na društvenim mrežama.
- Najviše blogera objavljuje sadržaj u utorak i srijedu.