To je to što me zanima!

Žele izuzetno skupe stvari: Luksuz se vratio na kinesko tržište te je traženiji nego prije

Zahvaljujući nedavnom procvatu potrošnje, kineski udio na svjetskom tržištu luksuza sada je veći nego što je bio prije početka pandemije. Njihovo se tržište oporavlja bolje od očekivanog
Vidi originalni članak

Prošle godine je tržište luksuza u Kini poraslo za čak 36 posto, prema novom izvješću kompanije Bain & Company. Naime, ova konzultantska tvrtka procjenjuje da su kineski potrošači prošle godine potrošili čak 471 milijun juana (oko 500 milijardi kuna) na osobne luksuzne predmete.

Najviše kupuju robu, obuću i nakit, a radi se o najluksuznijim brendovima svijeta.

POGLEDAJTE VIDEO: Nela Kliček radi upcycling vintage odjeće

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Potrošnja kod njih raste iz godine u godinu - 2020. godine su trošili čak 50% više nego 2019. godine. Bez obzira na pandemiju.

DIVNA NIJANSA Pletenina boje vanilije: 10 chic super kombinacija za svaki dan

Najveći razlog povećanja potrošnje može se pripisati ograničenjima putovanja koja su donesena zbog korone, zbog kojeg potrošači troše novac u zemlji, a ne u inozemstvu.

RETRO CHIC Nota retro glamura za večer: Ukrašeni detalji kombinaciji daju poseban vintage pečat

Ostali faktori koji su pridonijeli rastu uključuju povećanje internetske kupovine od 56 posto, kao i uspostavu off-shore, bescarinske zone u Hainanu, otočkoj pokrajini na jugu Kine.

Zbog povećanja potrošnje, kineski udio na globalnom tržištu luksuza sada iznosi 21 posto, a Bain & Company očekuje da će se taj broj nastaviti povećavati, piše Rob Report.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare