Prošle godine je tržište luksuza u Kini poraslo za čak 36 posto, prema novom izvješću kompanije Bain & Company. Naime, ova konzultantska tvrtka procjenjuje da su kineski potrošači prošle godine potrošili čak 471 milijun juana (oko 500 milijardi kuna) na osobne luksuzne predmete.
Najviše kupuju robu, obuću i nakit, a radi se o najluksuznijim brendovima svijeta.
POGLEDAJTE VIDEO: Nela Kliček radi upcycling vintage odjeće
Potrošnja kod njih raste iz godine u godinu - 2020. godine su trošili čak 50% više nego 2019. godine. Bez obzira na pandemiju.
Najveći razlog povećanja potrošnje može se pripisati ograničenjima putovanja koja su donesena zbog korone, zbog kojeg potrošači troše novac u zemlji, a ne u inozemstvu.
Ostali faktori koji su pridonijeli rastu uključuju povećanje internetske kupovine od 56 posto, kao i uspostavu off-shore, bescarinske zone u Hainanu, otočkoj pokrajini na jugu Kine.
Zbog povećanja potrošnje, kineski udio na globalnom tržištu luksuza sada iznosi 21 posto, a Bain & Company očekuje da će se taj broj nastaviti povećavati, piše Rob Report.