Čini se da su se negativne kritike o prve tri mirisne svijeće na Amazonu povećavale kako je stopa Covid-19 rasla.
POGLEDAJTE VIDEO:
- Prvo sam preuzela uzorak recenzija kupaca iz SAD-a od tri najpopularnije mirisne svijeće na Amazonu. Između siječnja 2017. i siječnja 2020. prosječna ocjena ostala je oko 4.3/5, ali došlo je do naglog pada između siječnja i studenog 2020. Može li to biti zbog gubitka mirisa povezanog s Covidom? - pitala se Kate.
Nakon toga usporedila je mirisne svijeće s onim svijećama bez mirisa i došla do upečatljive razlike.
Kate je otkrila da je od početka 2020. zadovoljstvo kupaca za mirisne svijeće padalo mnogo brže nego za one svijeće bez mirisa.
Proširila je svoj skup podataka te se bazirala na prvih pet mirisnih svijeća i otkrila je da su recenzije svijeća bez mirisa porasle s manje od 2 posto u siječnju na 6 posto u studenom, piše Independent.