Nakon 'sezone lockdowna', 58% ispitanika je priznalo kako je otvorenije u svojim svakodnevnim izborima nego prije pandemije. Volja za novim iskustvima porasla je.
POGLEDAJTE VIDEO:
Studija koju je proveo 'CardsChat' otkrila je da više od četvrtine sve češće govori 'da', a 19% iskušava nove aktivnosti. To se odnosi i na izbor hrane, pa je tako istraživanje otkrilo da će 17% više ljudi isprobati nešto novo nego ranije. Pandemija je utjecala da budemo hrabriji u odabiru i da imamo više interesa u isprobavanju novih stvari.
Također, 41% odraslih vjeruje da su život shvaćali previše ozbiljno, pa sada mijenjaju svoje stavove. Ovo ipak ima cijenu, jer prosječna odrasla osoba sada troši više nego prije. Unatoč tome, gotovo četiri od pet ispitanik su rekli da su sretniji zbog toga, piše Metro.
POGLEDAJTE: putopisni serijal 'Mozambik' u kojem plivamo s kitopsinama