To je to što me zanima!

Zbog ovih grešaka mogli biste si uništiti reputaciju na poslu

Ljudi će možda uživati ​​kad vas slušaju dok pričate o tuđim životima, ali istovremeno vas prosuđuju. Osim tračanja, na poslu nikad nemojte raditi dramu ili lagati
Vidi originalni članak

1. Prekomjerno dijeljenje informacija

Vaš seksi vikend i izlasci mogu se činiti kao bezopasna priča koju govorite kolegama. No dijeljenjem detalja možete stvoriti dojam da ste narcisoidni.

Što je još gore, svaka neprikladna priča naglašava vašu nezrelost i nedostatak diskrecije.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

2. Prigovarate

Dobro je imati okruženje u kojem je izražavanje nezadovoljstva dobrodošlo. No neki se žale na gotovo sve bez opravdanja.

Ne dopustite da vam loš stav ili čak loš dan onemoguće napredovanje.

3. Laž ili krađa

Neki misle da je mala laž prihvatljiva. No to nije tako. Ima puno ljudi koji zapravo vjeruju da je svako laganje neprihvatljivo ponašanje. Isto vrijedi i za uzimanje stvari koje nisu vaše, bilo da su zalihe ili uredske sitnice.

Na male načine otvoreno kršite pravila ili zakon pa tako ostavljate loš dojam.

PRIPREMITE SE Što reći kad vas pitaju: Zašto želite promijeniti svoj posao?

4. Preskačete obaveze

Ako vas danima nema na poslu, vaši kolege koji se redovito pojavljuju mogu se osjećati ogorčeno. Više se potrudite ili pronađite posao koji vas uistinu motivira.

5. Kasnite

Bilo da kasnite na posao, sastanke ili s rokovima, time biste mogli naljutiti kolege. Tako djelujete sebično, neorganizirano i kao da nemate poštovanja prema tuđem vremenu. Zbog toga vam nitko neće vjerovati.

6. Radite dramu

Nitko nema vremena za izljeve bijesa. Ako imate problema ili morate podijeliti emocije, prvi put vam nitko neće zamjeriti, ali ako se to ponavlja, ljudi će vas početi izbjegavati.

7. Tračate

Ljudi će možda uživati ​​kad vas slušaju dok pričate o tuđim životima, ali istovremeno vas prosuđuju. Zbog toga vam nikad neće povjeriti svoje tajne ili podatke

KORISNI SAVJETI Kako dobiti fantastičan posao iako nemate baš puno iskustva

8. Često ste grubi

Loše ponašanje ili samo pričanje o 'graničnim' temama može vas klasificirati kao nepristojnog. Malo poliranja i diskrecije pomažu u izgradnji dobre slike.

9. Odijevate se preležerno

Izvrsno je što mnogi uredi više ne zahtijevaju odijelo i kravatu, ali to ne znači da se možete potpuno opustiti. Uvijek je bolje odjenuti se barem za jedan nivo bolje nego što je potrebno. Osjećat ćete se profesionalnije.

10. Licemjerni ste

- Radite kao što kažem, a ne kao ja - takve izjave neće vam pomoći i brzo će vam smanjiti autoritet. Vodite se primjerom i budite dosljedni.

11. Krivite druge

Ljudi vole suradnike koji mogu preuzeti odgovornost za svoje postupke. Bacanje drugih 'ispod autobusa' čini vas neodgovornim, a to nitko ne voli, piše Business Insider.

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata

Komentari 7

  • morioni 13.12.2019.

    Takviostaju šefovi, ali moraju imati sve ove posobine!

  • 13.12.2019.

    12. Ako zbarite kaj i dozna ste, piši propalo za svaku ubuduću

  • 13.12.2019.

    Možda se varam...ali nekako mi se čini da baš takvi prođu u više slučajeva bolje nego oni koji su mirni,vrijedni i radišni .....

Komentiraj...
Vidi sve komentare