To je to što me zanima!

Zaobišli influencere: Smiješnim gifovima ‘pecaju’ mlade klijente

Velike kompanije poput Ubera i Netflixa osmislile su duhovite sponzorirane memove u kojima se sprdaju na vlastiti račun. Objavljuju ih na Instagramu i privlače milijune diljem svijeta
Vidi originalni članak

Svjesne kako mladi vole dobru šalu, velike kompanije poput Ubera i Netflixa osmislile su duhovite sponzorirane memove u kojima se sprdaju na vlastiti račun.

Objavljuju ih na Instagramu i privlače milijune diljem svijeta, od sedmogodišnjaka do mladih u dobi od 22 godine. Na taj su način zaobišli influencere koji su se dosad obraćali upravo toj publici te su uspjeli ostvariti izravnu vezu s njima.

Osim o Instagramu, razmišljaju o drugim mrežama.

PAZITE KAKO IZGLEDA U TRGOVINI! Savjeti kako izabrati kvalitetnu božićnu zvijezdu i brinuti o njoj, da traje i nakon blagdana

- Ako kao brend uspijete iskoristiti memove i gifove na autentičan način dobit ćete snažno sredstvo kojim možete milenijalcima i generaciji Z predstaviti i približiti svoju tvrtku, a možete im i pokazati da razumijete njihov lifestyle - rekla je Carrie Dino iz marketinške agencije Mekanism.

POGLEDAJTE NOVU EPIZODU SERIJALA 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare