Najnoviju Diorovu reklamu za maskaru "New Look" zabranila je britanska Agencija za oglašavanje. Agencija je odlučila da se reklama s Natalie Portman u naslovnoj ulozi ne smije prikazivati u istom obliku zato što kupce navodi na pogrešne zaključke da maskara može produžiti trepavice, učiniti ih gušćima, razdvojiti ih i dati im volumen.
Britanska podružnica francuskog kozmetičkog diva L'Oreal, inače Diorovog suparnika, tvrdi da su fotografije pretjerane i da izazivaju zabludu, no iz Diora kažu kako nisu primili primjedbe potrošača. Priznaju da su prirodne trepavice Natalie Portman digitalno retuširali i popunili kako bi izgledale stilizirano i uredno, piše Vogue.
Također, Dior tvrdi da su fotografije za reklamu prvotno bile namijenjene reklami za ruž, a tek su naknadno odlučili iste iskoristiti za maskaru. Napominju kako Natalie ne nosi umjetne trepavice te da sitne preinake ne premašuju očekivanja kupaca.