Popravak u zakonskom roku potrošaču ne smije stvoriti dodatni trošak. Znači da bi gubitak mobitela tom čitatelju trebao kompenzirati trgovac, a ne serviser
Vidi originalni članak
Predao sam mobitel u prodavaonicu da ga pošalju na servis i nestao je, požalio se čitatelj Glasu Slavonije.
- Reklamacija se podnosi na mjestu kupnje. Trgovac je dužan omogućiti podnošenje reklamacije i riješiti je, u ovom slučaju dostaviti mobitel serviseru o svom trošku i popravljeni vrati potrošaču. Popravak u zakonskom roku potrošaču ne smije stvoriti dodatni trošak. Znači da bi gubitak mobitela tom čitatelju trebao kompenzirati trgovac, a ne serviser. Oni kasnije mogu međusobno razriješiti čijom je krivnjom mobitel nestao. Dokument o predaji mobitela trebao bi čitatelju biti osnova za ostvarivanje svojih potrošačkih prava - pojasnili su u Glasu Slavonije.
POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM: