To je to što me zanima!

Vrijeme za shopping: Burberry opet otvora svoje dućane u Kini

Britanska modna kuća Burberry objavila je da se nakon pada prodaje u Kini sve pomalo vraća na staro te da su ovih dana otvorili većinu svojih dućana smještenih u njihovim većim gradovima
Vidi originalni članak

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Zanimljiv životni put slavne traper jakne

Kinezi se polako vraćaju svom omiljenom hobiju, shoppingu u luksuznim dućanima, a među prvima dobru vijest donosi Burberry, slavni britanski brend kojemu je nedavno prodaja pala za do čak 80%, kao i većini sličnih brendova, objavio je Barrons.com.

Kriza s korona virusom na kineskom tržištu luksuza polako završava, no raste u Europi, gdje je većina modnih kuća zatvorila svoja vrata.

- Sada je zatvoreno 40% naših prodajnih mjesta diljem svijeta, u Europi, Srednjem Istoku, Indiji, Africi i Americi - objavio je Burberry.

Istovremeno, situacija u Kini se poboljšava, stoga se vodeći luksuzni brendovi nadaju kako će se sličan scenarij odvijati i u ostatku svijeta, te da kriza neće trajati dugo vremena.

Koliko god trajala, ova kriza zasigurno će ostaviti dugotrajan utjecaj na tržište mode i skupocjenih brendova, što bi moglo promijeniti sliku svjetske modne scene i testirati koji od njih može preživjeti teške financijske izazove.

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Zanimljiv životni put slavne traper jakne

POGLEDAJTE VIDEO s Ivanom Đikićem: #ZAJEDNO24SATA

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare