Možemo reći da postoje dvije vrste ljudi - oni koji nakon vraćaju kolica u trgovini na mjesto i oni koji ih samo ostave bilo gdje, i odu. Ta navika govori puno o nekome i o njegovom karakteru, sklonostima, pogledima na život itd.
U ovu teoriju ne ulazi vraćanje kolica kada je kovanica u njima i morate ih vratiti da bi dobili svoj novac nazad. Radi se o slučajevima kada kolica samo uzmete i krenete u šoping, kada vam ta kovanica ne treba.
Znači, ljudi koji osjećaju potrebu vratiti kolica na mjesto i to naprave, zapravo poštuju zaposlenike u trgovini jer znaju da će to oni morati napraviti ako ih ostave bilo gdje. To pokazuje čovjeka koji nije sebičan. Također, ta navika ukazuje na moralnu i discipliniranu osobu, koja će kolica vratiti pa makar morala hodati daleko od automobila.
Inače, neka istraživanja pokazuju kako disciplinirani ljudi imaju više uspjeha kada su financije u pitanju, odnosno uspješniji su u životu, jer se znaju držati plana potrošnje i štedjeti. Uz to, poslodavci vole tu karakternu osobinu.
Ljudi koji vraćaju kolica su i sretniji jer nisu sebični, a dobre vibracije koje tako odašilju privlače dobro u njihov život. Davanje drugima i pomoć onima kojima je to potrebno unosi sreću u naš život.
Za razliku od njih, ljudi koji misle samo na sebe često imaju negativan pogled na život, a samim time su i puno manje sretni, nikada nisu zadovoljni..., prenosi The Earth Tribe.