Žene koje idu u šoping u visokim potpeticama, vjerojatno će promišljenije odlučivati kad je riječ o kupnji te tako uštedjeti, pokazalo je najnovije istraživanje američkog Sveučilišta Brigham Young.
Fizičko održavanje ravnoteže preslikava se u promišljenije odluke, a to znači da će kupci “odvagnuti” mogućnosti i kupiti proizvod koji nije najjeftiniji ni najskuplji, nego je u kategoriji najboljeg omjera cijene i kvalitete.
- Ako ste skloni pretjeranu trošenju ili ste ekstremna osoba, možda biste trebali promisliti o odlasku u kupnju u štiklama - ističe profesor marketinga Jeffrey Larson s tog sveučilišta. Gotovo sve što prisiljava mozak da se usredotočuje na održavanje ravnoteže utječe na to kako ćete kupovati, jer fizičke sile mijenjaju način na koji razmišljate.
Kako muškarci ne bi bili zakinuti jer ne mogu kupovati u visokim potpeticama, isti učinak postići će ako stoje na jednoj nozi, koriste se pokretnim stubama, igraju videoigru Wii Fit, u kojoj igrači vježbaju na balansirajućoj dasci, ili mogu ići u šoping odmah nakon sata joge.