Cvjetni motiv neprestano se ponavlja. Ima milijun lica, naličja, karaktera i nijansi. Jedna od najjačih izjava iz modno-filmskog svijeta na tu temu je citat Meryl Streep iz filmskog hita “Vrag nosi Pradu”: “Florals? Groundbreaking”.
Cvjetni se print oduvijek vezao uz ženstvenost i romantiku, neodvojiv od garderobe nježnijeg spola. Na bogatom tekstilu cvjetne motive u davnom su 15. stoljeću proširili iskusni trgovački putnici koji su znali što će se svidjeti damama.
Oduvijek je ovo bila skupa tkanina, u ono doba sve se radilo ručno. Neko vrijeme te su tkanine bile kao statusni simboli koje su si mogli priuštiti isključivo pripadnici visokog staleža. Sve se komercijaliziralo nakon Industrijske revolucije krajem 19. st. koja je ubrzala i modernizirala proizvodnju tekstila.
Ono što su nekad radili majstori danima, mjesecima sad se proizvelo u samo par dana, što znači da je cijena najednom pala i kreacije su postale dostupne masi. Danas su među najpopularnijima havajski motivi koje nosimo ljeti, zatim mračno cvijeće koje je niz puta koristio brend Balenciaga.
Dolce & Gabbana stalno mu se klanjaju: ne prođe njihova niti jedna revija a da oni ne zavire u svoje sicilijansko naslijeđe koje definira čistu ženstvenost, ali i brojni drugi dizajneri. Ovaj razigrani uzorak toliko je moćan da je osvježio i poslovni svijet. Osim haljina, suknji i košulja nalazi se i na odijelima.