To je to što me zanima!

Velika promocija Zagreba u SAD-u: 'To je destinacija koja slijedi načela održivog turizma'

Izrazita je čast surađivati s Terry Daleom koji je više puta posjetio Zagreb, a u ovoj kampanji je preuzeo i ulogu glavnog ambasadora glavnog grada o kojem je podijelio vlastitu priču, kaže Martina Bienenfeld
Vidi originalni članak

Turistička zajednica grada Zagreba (TZGZ) u suradnji s United States Tour Operators Association (USTOA), vodećim udruženjem američkih turoperatora, sudjelovala je tijekom svibnja u promotivnoj inicijativi i kampanji Satellite Media Tour (SMT).

Radi se o kampanji u okviru koje je, predsjednik USTOA-e, g. Terry Dale, sudjelovao u 20 televizijskih i radijskih intervjua diljem SAD-a, promovirajući Zagreb kao cjelogodišnju atraktivnu destinaciju koja slijedi načela održivog turizma. Zagreb je promovirao i američki turoperator Intrepid koji je stavio naglasak na lokalne zagrebačke obrtnike, prezentirajući time autentična iskustva u destinaciji.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Veliki uspjeh i važnost ove kampanje potvrđuje medijsko isticanje Zagreba diljem SAD-a kroz razgovor s Terry Daleom i priču aktivnog člana USTOA-e koji promovira destinaciju. Tu je i promocija putem filma koji se prikazuje tijekom intervjua te tzv. landing page kampanje na USTOA.com.

NAGRADILI I MENTORE Zagrebačka županija nagradila 243 učenika koji su bili pri vrhu liste na državnim natjecanjima

Mediji kao što su Daily Flash-National TV,  WTLV-NBC TV Jacksonville, WANF-IND TV Atlanta, KRCW-CW TV Portland, Radio Syndicated i mnogi drugi podržali su kampanju, a ostvareno je, do sada, 636 emitiranja na regionalnim i nacionalnim radijskim i televizijskim programima i 15,5 milijuna impresija.

Direktorica TZGZ, Martina Bienenfeld, naglašavajući potencijal sjevernoameričkog tržišta koje se etabliralo kao ključno daleko emitivno tržište za Zagreb, ovom prilikom je izjavila:

- SAD je iznimno važno tržište za grad Zagreb i Hrvatsku, a članstvo u USTOA-i te sudjelovanje u ovoj posebno važnoj promotivnoj  kampanji jedna je od mnogobrojnih aktivnosti koje činimo s ciljem privlačenja američkih gostiju. Izrazita je čast surađivati s g. Terry Daleom, dragim kolegom i prijateljem, koji je više puta posjetio Zagreb, a u ovoj kampanji je preuzeo i ulogu glavnog ambasadora glavnog grada o kojem je podijelio vlastitu priču. Sigurni smo da će se učinci ove kampanje odraziti kroz daljnje povećanje broja američkih turista u našem gradu koji su, u dosadašnjem dijelu godine, prvi po ostvarenim noćenjima te drugi po dolascima među stranim gostima - rekla je.

RAGBI 7 Ragbijaši u Zagrebu igraju EP, tri dana utakmica u Lučkom...

- USTOA je zahvalna Turističkoj zajednici grada Zagreba na podršci i suradnji u ovoj uzbudljivoj kampanji podizanja svijesti o odgovornom putovanju koja naglašava prednosti organiziranog putovanja s turoperatorom članicom USTOA-e. Zagreb je živahan grad prepun zanimljive arhitekture, muzeja, kazališta, galerija, obrta i kulinarske scene. Kroz televizijske i radijske intervjue, gledatelji diljem SAD-a dobili su uvid u mnoga iskustva koja Zagreb nudi - izjavio je Terry Dale, predsjednik USTOA.

7 ODLIČNIH PRIJEDLOGA Kamo za vikend: Od švedskog dočeka ljeta u Zagrebu do uživanja na moru, festivalima...

Prema izvješću The Vacationer Summer Travel Survey & Trends 2023., 85% Amerikanaca planira putovati ovog ljeta, od čega njih 42% planira intenzivnije putovati. Uz Zagreb, u kampanji sudjeluju turističke organizacije Turske i Malte.

Idi na 24sata

Komentari 6

  • 1.mungos 16.06.2023.

    Senf je uspio i SAD je sad za njega i zelene. To je sigurno zbog metarne trave u parkovima, baš održivo za komarce.

  • gruba istina 16.06.2023.

    a smijemo li i mi doznati koje to "autenticno iskustvo" nudi zagreb?

Komentiraj...
Vidi sve komentare