To je to što me zanima!

Veličanstvene i luksuzne produkcije teatralnih modnih revija mogle bi otići u - povijest

Tjedni mode ove sezone kombiniraju online i fizičke prezentacije, no sa smanjenim stvarnim revijama, nema toliko potrebe za velikim produkcijama na koje smo navikli, naročito od velikih brendova
Vidi originalni članak

Chanel, Dior, Balmain, Prada, Louis Vuitton i Saint Laurent samo su neki od brendova koji su nas iz sezone u sezonu častili impresivnim produkcijama te svoje nove kolekcije smještali među kulise dostojne filma i kazališta.

- Produkcija i set za sljedeću reviju kretala je čim završi ovosezonska. Da bismo napravili i osmislili jedan set potrebno nam je oko 10 do 12 tjedana. Za Pradu radimo već 15 godina, četiri puta godišnje to su produkcije za Pradu u Milanu te dva puta godišnje za Miu Miu u Parizu - ispričao je Giulio Margheri iz kompanije OMA/AMO.

POGLEDAJTE VIDEO: Veličanstveni život Karla Lagerfelda

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Sada, kad su se stvari promijenile, ističe da na dizajn najviše utječe činjenica da publike nema, no time se otvaraju neke nove kreativne mogućnosti.

Smanjuju se restrikcije, upravo radi ljudi, njihove uloge gledatelja, kao i sigurnosti.

PROLJEĆE 2021. Chanel svijet u bojama roze i plave, uz veste i majušne torbe

- Također, drugačije je kad je scena, modna pista, mjesto s kojeg se nešto prikazuje digitalno. Modna revija koja se objavljuje uživo nije ništa novo, no uvijek je tu bila publika, koja ima snažan utjecaj na dizajn prostora u kojemu se kolekcija predstavlja - dodaje Margheri.

Za sada, u ovoj sezoni, sve su to više manje eksperimenti, kombinacije koje svaki dizajner otkriva za sebe, nema pravila za novu modnu reviju.

PROLJEĆE 2021. Paco Rabanne: Nova kolekcija u čast 'space-age' stila iz 1960-ih

- Smatram da će od sada pa nadalje, modna revija uvijek biti neki hibrid realne i digitalne, da se neće sve u potpunosti vratiti na staro. Isto tako, vjerujem da je sistem sezona gotov, i treba biti gotov, tu je puno razloga, od održivosti do ekonomskih stavki. Ljudima su dosadile tisuće revija, i ne mogu ih kriviti radi toga - zaključio je Alexandre de Betak iz kompanije Bureau Betak, čiji je tim potpisao produkcije revija Dior, Helmut Lang i Galliano za Hypebeast.

Smatra da će većina toga biti digitalno, a revije će biti samo za male grupe ljudi. Ionako će publika biti online, no i za to treba neka produkcija. No, ima li uistinu potrebe za one skupe prezentacije, vrijeme će pokazati. Iako, za online reviju tu su razni digitalni alati koji u konačnici ne generiraju toliki trošak.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare