Kad rade odjeću, dizajneri slažu krojne dijelove često na predvidljiv način, no ne i John Galliano. Na toj etapi on kreće u nekom vlastitom smjeru i kroz dekonstrukciju osmišljava inovativnu, avangardnu formulu. Zato njegove kreacije često samo podsjećaju na jaknu, sako ili haljinu iako se nose kao i standardan odjevni predmet. Tu se vidi autorov majstorski potpis i vrhunsko poznavanje konstrukcije, koja je uvjet za ovakvu modnu igru.
Galliano za Margielu predlaže stilske slike pod snažnim utjecajem likovnosti te ih slaže baš kao što umjetnik kreira svoju sliku. Samo što kod Galliana one dobivaju život i kao da otkrivaju DNK odijevanja, odnosno elemenata od kojih odjeća nastaje.
Šav ovdje postaje vizualni, estetski element, a svila kroz transparentne detalje otkriva dinamičnu igru slojeva. Time nastaju neočekivani motivi, nijanse i kombinacije.
Gallianova izviđačica nema masku protiv virusa, već detalj od tila, a oko vrata je prepoznatljiva crvena marama i buketić iz obližnjeg grma. Pri finiširanju detalja, autor koristi razne premaze i tehnike, primjer je šešir koji izgleda kao uronjen u gips.
Zašto bi dio sakoa postao sako, kad može biti prsluk s pripadajućim krznenim rukavima, pita se autor. Šavovi su opet vidljivi, a likovnu formulu nadograđuje još jedna izviđačka marama s brošem u obliku limuna i šparoga. Jer, modni je humor omiljeni pristup slavnog Galliana.
Kaput i trench zajedno tvore voluminoznu stilsku formulu, a look zaokružuje šešir inspiriran outfitom rendžera. Dvostruko kopčanje i zelena imaju masculine efekt, kojemu je u kontrastu velika mašna od pripadajućeg materijala.
Avangardne kolekcije nerijetko donose neočekivane detalje, kao što su šeširi inspirirani skulpturama i cipele koje ljudi često nazivaju - "ugly shoes". Zanimljivi detalj na haljini je velika etiketa kao estetski moment koji je, baš kao i sama dekonstrukcija, onaj često sakriveni element procesa izrade odjeće.
Priroda je u kolekciji obrađena i kroz temu torbica koje podsjećaju na opremu za piknik. Dekonstrukcija se nastavlja u revijalnom tonu kroz prsluke sastavljene od sva sloja tekstila, s neporubljenim završetkom.
Avangardna pokrivala za glavu Gallianova su poslastica. Ovdje predstavlja rajf u znaku ticala jer svijet prirode i buba fascinira ga na više nivoa.
Fina vuna u snažnom hibridu crvene i bijele elegantna je na artistički način, a elementi dekonstrukcije istaknuti su na ramenima i krojnim plohama. Poseban svijet Johna Galliana i Maisona Margiele susreće se u kolekcijama koje nemaju kreativnih ograničenja te su po svojoj vizualnoj i konstrukcijskoj inovaciji među najposebnijima na svjetskoj modnoj sceni.