To je to što me zanima!

Većina ljudi zanemaruje svoje fizičko zdravlje zbog posla, a novo normalno malo tko želi

Poslodavci će se u budućnosti morati usredotočiti na zagovaranje dobrobiti, upravljanje radnim opterećenjem i pružanje ljudima što je više moguće kontrole nad svojim radnim vremenom
Vidi originalni članak

Kako ljudi sve više vremena posvećuju poslu, malo odmaraju i često su iscrpljeni, raste broj onih koji tvrde kako njihova karijera negativno utječe na njihovo zdravlje.

POGLEDAJTE VIDEO: Vježba disanja koja pomaže protiv stresa

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Nova studija tvrtke Aviva otkrila je da gotovo šest od 10 zaposlenika 'zanemaruje svoje tjelesno zdravlje zbog svog posla', a gotovo devet od 10 ljudi provjerava e-poštu izvan svog radnog vremena. Smatra se da stres zbog pandemije koronavirusa i povećani rad kod kuće pridonose trendu rada izvan radnog vremena i mentalnog iscrpljivanja.

NEKA KOŽA DIŠE Ako vam se puder cijedi s lica, koristite samo lagani korektor

Aviva je pratila iskustva zaposlenika od prije prvog zaključavanja do danas korištenjem redovitih anketa i otkrila da je 58 posto ljudi izvijestilo da zanemaruje svoje tjelesno zdravlje zbog prezauzetosti poslom. A udio zaposlenih koji tvrde da su potpuno zadovoljni životom pao je tijekom protekle godine sa 67 posto u veljači 2020. na 57 posto u ožujku 2021. godine.

Anksioznost je također narasla, pa sada 27 posto ljudi kaže da se svakodnevno osjećaju tjeskobno.

Debbie Bullock, voditeljica blagostanja u Avivi, rekla je kako proživljavamo 'doba dvosmislenosti' koje utječe na društvo i radna mjesta širom Velike Britanije. Elementi našeg života koji su prije bili sigurni preklapaju se i mijenjaju do neprepoznatljivosti. Sam koncept rada postaje sve fluidniji jer se svijet razvija brže nego ikad prije.

- Naše istraživanje otkriva da nepredvidiva budućnost znatno opterećuje ravnotežu između posla i kućnog života, a sve više zaposlenika je tjeskobno i nezadovoljno, ali i zabrinuto za svoju budućnost zbog nedostatka jasnoće o mogućnostima umirovljenja - tvrdi Bullock.

OTKAZALA VJENČANJE Otkrila da ju zaručnik vara po novoj posteljini u spavaćoj sobi

- Promicanjem zdravijih navika i postupnim promjenama u stavovima i postupcima možemo osnažiti ljude da donose informirane, uravnotežene i pozitivne izbore u karijeri i načinu života - dodala je.

Međutim, jedno pravilo ne odgovara svima kada je u pitanju podrška zaposlenicima, a od ključne je važnosti da tvrtke izravno razgovaraju s vršnjacima kako bi otkrile i riješile pojedinačne zabrinutosti te ponudile prilagođenu podršku.

To se podudara s prethodnim stručnim savjetima koji pozivaju menadžere i šefove da daju prednost dobrobiti svojih zaposlenika jednom kada izađemo iz pandemije.

Važno je da ne krivimo rad od kuće kao uzrok svih nevolja. Istraživanje tvrtke Slack pokazalo je da priželjkujemo fleksibilnost (hibridni model rada u uredu nekoliko dana, a kod kuće ostale dane), pa čak se 42 posto zaposlenika koji su posljednjih godinu dana radili od kuće brine da neće imaju istu razinu fleksibilnog rada u budućnosti.

Rob Archer, osnivač The Career Psychologista, kaže da će, pošto dolazimo u novi svijet rada, poslodavci morati ostati usredotočeni na zagovaranje dobrobiti, upravljanje radnim opterećenjem i pružanje ljudima što više kontrole nad svojim radnim vremenom. Tu će glavnu ulogu imati tehnologija koja će na pametan način pomoći to i postići.

PROŠIRITE VIDIKE 13 namirnica za koje niste znali da ih možete staviti na roštilj

Također je ključno da radna mjesta pokažu da aktivno rade protiv iscrpljenosti, izgaranja i prekomjernog stresa.

- Neka dobrobit zaposlenika bude prioritet i aktivno se borite protiv izgaranja. Kako su se stres i nesigurnost povećavali, tvrtke moraju biti proaktivne u pogledu mentalnog zdravlja i dobrobiti svojih ljudi. To se može postići tako da se timovima pomogne da postave granice, da im se predlože redovite pauze i da se poslodavci usredotoče na rezultate, a ne na utrošeno vrijeme. Također je važno da se sami šefovi i kolege druže jedni s drugima - odu na kavu, u šetnju i slično - zaključuje Stuart Templeton, šef u tvrtki Slack, piše Metro.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare