To je to što me zanima!

Unilever više neće koristiti riječ 'normalan' na proizvodima za ljepotu: Ima negativan utjecaj

Tvrtka Unilever uklonit će riječ 'normalan' sa svojih proizvoda za ljepotu i njegu, a odlučila je i da neće digitalnim preinakama mijenjati boju kože i izgled tijela svojih modela u reklamama, kako bi bili inkluzivniji
Vidi originalni članak

Znamo da uklanjanje riječi normalan neće riješiti problem, ali vjerujemo da je to važan korak prema inkluzivnijoj definiciji ljepote, kazala je Sunny Jain, predsjednica odjela za ljepotu i osobnu njegu Unilevera.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Na ovaj potez tvrtka se odlučila u pokušaju prevladavanja kritika s kojima se suočila nakon nekih reklamnih kampanja za svoje proizvode, primjerice, kampanje iz 2017. godine za Dove šampon koja je na društvenim mrežama doživjela osude jer je prikazivala ženu crne boje kože koja svlači majicu pa otkriva ženu bijele boje kože. 

Diljem svijeta, više od stotinu Unilever brendova do ožujka sljedeće godine zamijenit će riječ "normalan" za opisivanje tipa kože ili teksture kose, riječima poput “sijeda kosa” na šamponima ili “obnavljanje vlažnosti” na kremama za kožu. 

RUTINA ZA SJAJ Tajna Meghanine blistave kože

Unilever je najavio i kako će prestati digitalno izmjenjivati tjelesnu građu, veličinu, proporcije i ton kože na modelima koje koristi u svojim reklamama, što su već započeli s brendom Dove 2018. godine.

IMA NIZ PREDNOSTI Prirodna kozmetika i njega mogu riješiti brojne probleme masne i osjetljive kože lica

Tvrtka je provela anketu u kojoj je sudjelovalo oko 10 tisuća osoba diljem svijeta, u kojoj se više od polovice ispitanika izjasnilo da se osjećalo isključeno zbog upotrebe riječi normalan kako bi se opisao tip kože ili kose, dok je njih 70 posto ustvrdilo da korištenje te riječi u oglašavanju ima negativan utjecaj. 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare