Modna kuća Zegna iz Milana najavljuje novu, ključnu etapu u poslovanju. Naime, kuća s ponajboljim muškim odijelima na svijetu, uvela je umjetnu inteligenciju u prodaju i proizvodnju te osmislila poseban program u suradnji s Microsoftom.
Zegni to nije problem, pošto je to luksuzan brend koji radi s izuzetno kvalitetnim materijalima te ovim potezom postaju još više inovativni na području mode.
POGLEDAJTE VIDEO:
Projektu su dodijelili čak 5 milijuna eura, što znači da su ovdje ujedno velika ulaganja, no kad se sistem jednom uhoda, ovo će možda biti jedna od inovacija koja će otvoriti novo poglavlje u poslovanju brendova.
Kompanija uvodi novi način komunikacije s kupcima koja će olakšati personalizirani pristup i preporuke koje su napravljene po mjeri kupca. Konstantno ulažu u nove načine poslovanja čime postaju jedan od lidera na sceni.
Program Zegna X će biti dostupan u njihovim dućanima, prvo u Milanu, a onda diljem svijeta. S Microsoftom su na projektu započeli raditi prije dvije godine te sada imaju inovativni način koji klijentima omogućava osmišljavanje idealne garderobe po njihovoj mjeri. Sistem umjetne inteligencije kreira personaliziranu garderobu te razvija nove ideje i komunikaciju.
- Sistem računa čak 49 milijardi kombinacija s našim luksuznim kreacijama za slobodno vrijeme. Do kraja godine u program ćemo dodati i krojenje, nakon čega će kombinacije biti beskonačne. Imamo konfekcijske kolekcije, ali i šivanje po mjeri, pa možete zamisliti koliko je tkanina i kombinacija - istaknuo je Edoardo Zegna, direktor marketinga, digitalnog razvoja i održivosti te ujedno sin Gilda Zegne, predsjednika i izvršnog direktora kompanije, piše Vogue Business.
Umjetna inteligencija predviđa koje bi se kreacije i kolekcije mogle svidjeti kupcima. Na temelju njihovih preferencija, sistem predlaže i donosi nova rješenja.
Nakon toga prodavač radi s klijentima. Cilj ovoga, ističu u kompaniji, nije zaobići prodavače, već koristiti AI na najbolji mogući način te da se pritom ne izgubi ljudski kontakt. Također, sistem će ljudima omogućiti da budu učinkoviti i efikasni.
Glavni tim kuće također smatra da bi povratne informacije dizajnerskom timu bile neprocjenjive, a to je upravo ono što će im ovaj program omogućiti.
Alati umjetne inteligencije postaju sve popularniji među modnim kućama koje žele personalizirati iskustva kupaca i izdvojiti se boljim odabirom proizvoda. Mnogi smatraju da se ovime približavaju kupcima te im mogu dati neka nova iskustva i ponudu.
POGLEDAJTE VIDEO: ŠEBALJ O BICIKLISTIMA U GRADU