To je to što me zanima!

Umjesto u shopping centru - dućan u dnevnom boravku

Ovih dana popularnost nekim drugačijim načinima kupovanja, kao što je pop-up dućan u vlastitom domu, a ponuda su manji, kvalitetniji brendovi koji inače nisu posvuda dostupni
Vidi originalni članak

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Grupni online shopping: Novi trend u doba svjetske izolacije

Online kupovanje odličan je način kako nabaviti sve što nam treba, no druženje plus shopping ipak je nešto posebno, stoga je Amerikanka Sarah Easley spojila ugodno s korisnim. Naime, njezin brend Maison Marché nudi rad raznih dizajnera, a mjesto kupovanja je - nečiji dnevni boravak, a domaćin pritom pozove svoje društvo.

KORONA VJENČANJE Kreatorica I. Bilić: Svadba nam je bila jednostavnija i skromnija

Inovativna poslovna žena ovaj biznis radi već dvije godine, a sada se on postavlja kao jedan od novih modela kako bi stvari mogle funkcionirati.

- Nudimo rad raznih dizajnera, u poznatom okruženju vašeg dnevnog boravka, a sada mi se ujedno javljaju dizajneri koji nisu, radi zatvorenih dućana, imali gdje prodati robu - izjavila je Easley za Vogue.

MODNI VITAMINI Hit boje inspirirane hranom: Rajčica, limun, naranča i menta

Počela je na Instagramu, objavljivanjem raznih dizajnera, a kupci su se krenuli javljati. Ubrzo je prodavala oko 25 odjevnih predmeta tjedno, kao njihov manager, a tu su i gostovanja po stanovima i kućama, kao putujući butik.

- Drago mi je da na ovaj način mogu podržati male dizajnere i modne studije, a klijenti su jako sretni jer imaju nešto posebno - ističe poduzetnica koja snažno podržava podršku malih dizajnerskih, obrtničkih i održivih dizajnera.

DETALJI S POTPISOM Glumica Sienna Miller ima najbolju kolekciju retro IT torbi

Easley također ima tim stilista koji ostaju u kontaktu s klijentima i olakšavaju prodaju kada je to potrebno. Ta je osobna povezanost bez sumnje važan dio uspjeha njezinog poslovanja.

Uskoro planira pokrenuti i evente izvan stanova, pošto se situacija promijenila, no u većini slučajeva i u ovim okolnostima moguće je napraviti manju zabavu, odnosno pop-up dućan za odabrani krug ljudi. Ovim putem ljudi dolaze do malih brendova, imaju odjeću koju ne nosi svaka druga osoba te kupuju u vlastitom stanu, baš kao i nekad kad su agenti obilazili kuće i prodavali beauty proizvode.

GLAVNO DA JE ŠARENO Trudnički stil Katy Perry: Sve je puno boja, šarenila i glittera

S druge strane, na ovaj način osoba može isprobati novu stvar u kombinaciji s odjećom i modnim dodacima koje već ima te odmah znati uklapa li se nešto u stil ili ne.

Ideju je Easley dobila nakon što je radila dugo kao trgovac te shvatila da sve manje ljudi ide u centre te da svi više manje kupuju online, no usamljeni su u tome, nedostaju im prijateljice. Stoga je došla do ove poslovne ideje koja je očito - uspješna.

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Grupni online shopping: Novi trend u doba svjetske izolacije

POGLEDAJTE VIDEO Ćiro Blažević: #ZAJEDNO24SATA

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

 

 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare